Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Kaybettik ... Elimizde her ne var ise . Kaybettik .. Kalbimizdeki gülümseyen çocukları . Kaybettik... Bizi biz yapan doğruları ! İlk önce kendimizle başladık işe , Ardından inandıklarımız değişmeye başladı sonra düşünceler ... Bir baktık ki artık eskisi gibi değiliz ,eskisi gibi düşünmüyoruz . Bunun üzerine davranışlarımızı değiştirdik .. Kalbimizde gülümseyen çocuklar vardı ! Onları da küstürdük kendimize ... Onları da ağlattık halimize ... Açan tüm çiçekler bir bir solmaya bir bir yapraklarını dökmeye başladı.. Çünkü güzelliklerimizi yitirdik ! Çünkü tüm hassasiyetlerimizi yitirdik ! Kardeşlerimizin dertleriyle dertlenmeyi unutuverdik. Merhameti,sevgiyi, unuttuk bizi biz yapan şeyleri. Nerde bize doğru uzanan bir el gördüysek kaçmaya başladık ! Nerde '' yardım edin ! '' diye bağıranı işittiysek kulağımızı tıkadık ! Sonrada hiçbir şey olmamış gibi ortada dolanmaya başladık, Ben dedik her karşılaştığımız kişiye , Bağırmaya başladık biz'le söze başlayanlara Kavgalar ettik sırf kendi çıkarımızdan ötürü, Kavgalar ettik ,bencilliğimiz zirve yaptı ! Kavgalar ettik ,elimize ne geçtiyse ,kavgalar ettik ... Ardımızda binlerce mazlum bıraktık ! Ardımızda gözü yaşlı insanlar bıraktık ! Ve yürümeye çalıştık o bataklıkta , Yürümeye çalıştık kendi elimizle batırdığımız dünyada ! Oysa bir gözyaşı yeterdi bize , İçten ,samimi bir gözyaşı ... Vicdanımızı harekete geçirecek bir gözyaşı ... Sonra önümüze zor da olsa serilirdi her kapını anahtarı . Ama ne yazık ki aldandık , aldanmamamız gereken şeylere ..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aynur Özer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |