İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
Ve Su Nihayet verilmeye başlandı. Dün itibarıyla Dikmen depolarına damlamaya başlayan su, akşam saatlerinde de Gazimağusa’ya ulaşacak. Ve kısa bir süre içinde de her yere verilmeye başlanacak. Asrın Projesi olan ve Türkiye’den borularla getirilen ve fakat bir türlü verilemeyen su, dün itibarıyla halka verilmeye başlandı. Müjdeli haberi Tarım Bakanımız Sayın Nazım Çavuşoğlu verdi. Mecliste konuşma yapan Sayın Çavuşoğlu “Türkiye’den gelen suyun Geçitköy Barajı’ndan Gazimağusa’nın eski ishale hattına bugün itibariyle verilmeye başlandığını” duyurdu Lefkoşa ile görüşmelerin devam ettiğini belirten Bakan Çavuşoğlu, “Suyun Güzelyurt’a da bu gün itibarıyla verileceğini” duyurdu. Azim edince oluyormuş. Geç de olsa bu güzel haber doğrusu. Vatandaşımız şu sıcak yaz aylarında susuzluktan bıkmıştı. Bazı Belediye Başkanlarımız, isyan ederek “Artık suyumuzu bir an önce verin!” diye haykırmıştı. Vatandaş da isyan etme noktasına gelmişti. Eğer, bu iş biraz daha uzun sürseydi eminim ki halk, su için sokağa dökülecek ve her türlü eyleme başvuracaktı. Allah’tan CTP hükümetten gitti. Yoksa su, hala boş yere gölete akmaya devam edecekti. Tarım Bakanlığına da iyi de Nazım Çavuşoğlu getirilmiş. Çavuşoğlu, çalışması ve gayretiyle vatandaşın özlemine son verdi. Evet. Uzun bir bekleyişten sonra vatandaşın özlemi son buldu… Bu günden sonra cennet adamızı güzel günler bekliyor… Su hayattır. Su candır… Bu suyun, doğru ve yerinde kullanılmasıyla adamız, kısa süre içinde cennet gibi olacak. Vatandaşlarımız sağlıklı, temiz ve tatlı su içecek. Tarımcılarımızın derdi bitecek. Tarlalarımız, bahçelerimiz yeşerecek ve bol ürün verecek… Hayvancılarımız, su sıkıntısı çekmeyecek. Hayvanlarına dilediği kadar su verebilecek… Evlerimiz şenlenecek. Bahçelerimiz rengârenk çiçekler açacak. Ağaçların yeşil dalları saracak bahçelerimizi, evlerimizi... Üzüm asmaları dolacak evlerimizin önü. Mersinler açacak. Limon ve portakal ağaçları çiçek kokusu dağıtacak her yere. Yasemin kokuları yayılacak… Bademler, erikler, kaysı ve şeftaliler ile dolacak her yan… Artık kimse bavorilerle, bidonlarla eve su taşımayacak. Dışarıdan su satın almak azalacak, belki de hepten kalkacak… Vatandaşımız suya doyacak… Herkes bu günden itibaren suya kanacak… Çocuklar, sevinecek. Sularla gönüllerince oynayacak ve mutlu olacak… Bu sevinci, bu mutluluğu bize yaşatan herkese bir kez daha teşekkürler…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Yozcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |