Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
Çok aşağılarda bir yerlerde uzanan kalabalık bir o kadarda sesiz dalgalarda sallanan küçük balıkçı teknesinin altında tekneden habersiz ona eşilik eden her şeyden habersiz içgüdüleri gereği yolcukluk yapan fok balığının hüzünlü ölümü anlatılır yıllardır.Tamamiyle mide endişeşinden dolayı hareketle su alında avlanan fok balığı avcı konumundan nasılda bir anda av olduğunu bu hikaye çok güzel anlatmakta iken çıkan fırtınada teknesinin alabora olması sonucu boğularak ölen balıkçı aynı zamanda avcı olan şahsiyetin küçücük rüzgarda av niyetine sofraya konmasıda ibret verici hikayedir. Benzer hikayelerden biride apaçık her iki duyguyu yaşayanlar anlatır.Aslan avcılığı yapan bir arkadaşın dramatik öyküsü yıllardır aslan avlcılarına henüz ava çıkmadan kendilerine anlatılır. Aslan avcısı arkadaş elindeki çiftesiyle , kendinden emin on metre öteni göremyeceğin ormanın derinliklerine gözünü kırpmadan atlar , dalların ve çalılıkların her hışırtısında korku ve heycanla o tarafa döner ve avı gözetlemeye başlar ama aynı zamanda avcısını beklediğinden haberdar değildir , avcısıda sık ağaçların arasında onu gözetlemektedir.aslan avcısı korkmaktadır ama kendisin av olduğunu hiçmi hiç düşünmemiştir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mustafa şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |