..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > S. Tuna




10 Şubat 2006
Yorgun Savaşçı  
S. Tuna
Aşktan aldığımız yaralar süsler göğsümüzdeki nişanı, imrenerek bakar, imrenerek yaşarız hayatımızı...


:BBCC:
Uyku girmemiş gözlerimin yorgun kıpırdanışlarıyla ancak bakabilmiştim yüreğime, kabuk bağlamıştı son savaştan aldığı yara, dokunsan kanayacak gibiydi, korktum, sinmiştim o halini görünce, kıyamadım belki, bir yerlerimin parçalandığını hissettim, küçük küçük soluyordu nefes alıp verdikçe, tam uzatırken elimi alev alıyordu titreyişi, yine korktum, dokunamadım... sonra üzerine gül donanmış bir buket gibi geldi bana, kardelen gibi, hani özgürlüğe ulaşmak için savaşa tutuşanlardan, umutlandım önce, mutlandım, kutsandım sandım, iyice yaklaştım mahmurluğu hayrete dönüşen bakışlarla, bir kardelen değildi o, o sanki yaşamaktan yorgun düşmüş bir güldü, son hangi ayrılıktan bitap belirsiz, yok, yok gül de değildi, sokuldum iyice, evet, evet bir yediverendi bu, hızla çarpmaya başlamıştı, aynen özgür ülkelerin bayraklarının rüzgarda savrulması gibi... yine yanılmıştım, yediveren diye gördüğümün kırmızısı, kanayan yerleri, moru, aldığı darbelerden kalan nişanıydı yüreğimin, yine korktum, dokunamadım, kıyamadım belki... ben kıyamıyordum, dokunmaya yoktu cesaretim, ama gelip yüreğime yerleşen, çıkarken de kapıyı hızla çarpıp giden sevgililer öylemiydi ya? Kaçını “seni seviyorum” diyerek tahtına oturtmuş, kaçının tacını güllerle bezemişti bu yürek... galiba yorulmuş artık, daha ne kadar dayanabilirdi aldatmacalara, aldatılmalara, yalana ve hileye? Yarası kangrene tutmuş bir savaşçı edasıyla yatıyor köşesinde ama yine de esir düşmüş değil mi sizce de, göğüs kafesinin içinde?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Kaybetmek Pahasına

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sabahsız Geceler
Kaçış
Bilirmisin Sen?
Sen Yoksan Niye Var ki Bu Dünya?
İmkansız Sevda
Bitimsiz Bekleyişler
Anlatabilmek Seni
Umudumu Ektim Yarınlara, Biçmeye Yürek İster
Aşkta Bugün Yoktur
Yalnızlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uğursiz Mesafeler [Şiir]
Unuttum [Şiir]
Ben Sana Demedim mi? [Şiir]
Geceler [Şiir]
Keşke [Şiir]
Nerdeyim? [Şiir]
Kimsesizler [Şiir]
Kaybolan Yıllar [Şiir]
Hüzne Yenik Aşklara [Şiir]
Anılar Üstüne [Şiir]


S. Tuna kimdir?

Okka'sını arayan divit misali gezinirim sayfalarda, okyanuslarda bir damla, küçük bir tebessüm, bir kaç damla gözyaşı ve hayata bırakılan küçük bir iz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kısır bir döngüdür hayat, daha çok kimlerden etkilendiğiniz değil, nasıl bir etki bıraktığınızdır.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.