..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyaya geldiğinden, dünyada bulunduğundan, dünyadan gideceğinden hoşnut olan bir kimse görmedim. -Namık Kemal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > NUMAN MAS




24 Mayıs 2006
Atatürk Karikatürü!  
Bu kadar hüzünlü karikatürler ancak bu ülkede olur.

NUMAN MAS


VATANIMIZ, MİLLETİMİZ, NAMUSUMUZ, KİTABIMIZ ve CUMHURİYETİMİZ İÇİN DÖKERİZ KANIMIZI. Ama sizin namert bedeniniz, bizim kanlarımızda ancak boğulur... Selam ve dua ile.......


:CEJE:
[YB=1 BB> Öldü! Bir insan öldü, sıradan bir insandı. Ancak, o sıradan insanın ölümü o kadar sıradışılaştırıldı ki, bizler aptal olduk. Bizler izleyemez olduk. İzlemek, takip etmenin unsurlarından dı sanırım. Takip edebilseydik böyle olur muydu? Olmazdı. Zira biz bunların komplo olduğunu anlayamayacak kadar takipsiz kaldık. Gözlerimiz sadece gölgeleri görür ve takip eder oldu. Gölgelere aldanarak saçma sapan gölgeleri bir araya getirip, hangi amaca hizmet ettiğimizi bilemeden sadece bağırdık meydanlarda. Buna benzer (yüzeysel olarak) bir olay da, Uğur Mumcu olayı. Uğur Mumcuyu, birileri parçaladı, ve bizler meydanlara çıktık, meydanlarda, şer'i hükümlere uygun olarak yıkanan, kefenlenen ve gene şeriata uygun olarak defnedilmek üzere yola çıkan tabutunun yanında, "kahrolsun şeriat" diye bağırdık. O zamanlar, Vatan hainlerinin tek bir amacı olmuş olabilir, islamı karalamak ve müslümanların üzerine gitmek için bahaneler üretmek. Bunun yanısıra gündem oyalayarak, birilerine neleri peşkeş çektikleri gibi oyalamacalardan da hiç bahsetmiyorum. Bugünkü olay ise biraz daha farklı. Bir taşta iki kuş vurmak istediler. Belkide, üçüncü, dördüncü ya da otuzdördüncü kuşta vardı planlarında, o kadarını kestiremiyorum. Ama kestirebildiğim çok iyi bişey var. Bir ülkede bişeyler oluyor, ve bundan kim çıkar, rant sağlıyorsa, ya da popülarite kazanıyorsa, hiç düşünmeden, o kişi, kişiler ya da kurumlardan şüphelenirim ben. Bu mantığa dayanarak ta, bu olayların arkasında, bu olaydan en büyük rantı elde edecek kişiler olduğunu düşünüyorum. Bu aslında çok basit bi mantık. çok zor değil. Bunu düşünebilmek, ya da bilebilmek. Ama üzüldüğüm nokta, bunu neden birileri düşünemiyor. İçimizden birileri olan, T.C vatandaşı olan birileri, bu vatan hainlerinin ekmeğine neden kaymak sürüyor. Aptallık mı? Yoksa samimiyetsizlik ve vatan hainliği noktasında, vatan hainleriyle aynı paralelizeden mi söz edebiliriz?

Birisi bir zaman, Hz. Muhammet karikatürü çizerek müslümanları ayağa kaldırmıştı. O kişi, sizce bilinçsizmiydi? Kavrayamadı mı onu yayımlamadan önce, bu kadar müslümanın ayağa kalkacağını. Ya da hiçmi korkmadı bir müslümanın onu öldürebileceğini. Muhakkak güvendiği birileri vardı. O yüzden bu kadar cesur hareket etmiş olmalı. Ve o güvendiği birileri, bu işten büyük rantlar elde etmiş olabilir. Bu örnekten önce, çok daha büyük bir örneği de gördük hep beraber; 11 eylül olayını. Neredeyse beşikteki bebek bile anladı komployu. Amerikanın ikiz kuleleri vurulur, sam amca sinirlenir, amerika öc almazsa prestij kaybedecek dedikodusunu yayar, ve öcünü alır. Kimden, petrolu bol, yahudilerin kutsal topraklarının merkezi, ve çevresini gözüne kestirir ve vurur. Bu kadar basit bir komplo çözülemeyecek kadar, zeka teşkil etmiyor. Ama bu komploların her birine dikkat edersek, zeka içermiyor ama, komployu yiyen insanlar ya aptal durumdalar, ya da aciz. Komplo üretilirken, zeka gereksinimi bile hissetmiyorlar adamlar, aynı ülkemizde olduğu gibi. Düşünsenize, bugün yarın delinin biri çıksın, Atatürkü karalayan, aşağılayan, ahlaksız bi karikatür çizsin, ve tesadüfen!! adı da abdullah olsun. Ve tesadüfen!! Vakit gazetesi abonesi olsun, ben o zaman düşünemiyorum, sokağa çıkıp "katil hükümet" "katil başbakan" diyen, bir avuç züppe vatan haininin, Atatürkü kullanarak neler yapabileceğini. Amacınız nedir sizin kuzum! canınız, kan mı istiyor? Kusura bakmayın, biz müslümanlar kanı, kurban bayramlarında dökeriz. Çok sıkışırsak, VATANIMIZ, MİLLETİMİZ, NAMUSUMUZ, KİTABIMIZ ve CUMHURİYETİMİZ İÇİN DÖKERİZ KANIMIZI. Ama sizin namert bedeniniz, bizim kanlarımızda ancak boğulur...
Dualarımla.......

.Eleştiriler & Yorumlar

::
Gönderen: ayşegül engin / İstanbul/Türkiye
6 Haziran 2006
Selam ve dua ile bitirdiğiniz yazınızı; kanda boğulmalar, şeriat hükümleri ve vatan hainliği ile donatmışsınız. Ayrımcılığınız tüyler ürpertici. (YORUMA CEVAP : Müteşekkirim yorumunuza, ancak bu bir ayrımcılık değil. Şayet ben, vatan hainlerini, yapmacık insanları, korkulukları bu ülkede, ülkemde, ecdadımın bana yadigarında görmek istemediğimden dolayı ayrımcı ilan edileceksem, hiç bir sorun yok. Yılanları koynumda görmek istemiyorum ben... Numan Mas)

:: Numan bey,
Gönderen: ayşegül engin / İstanbul/Türkiye
6 Haziran 2006
Cevabınızı, yazdığım yoruma bir ek olarak değil, ayrı bir yorum olarak görmeyi tercih ederdim. "Ecdadınızdan" kalan bu ülke tekelinizde değildir. Yaptığınız tehlikeli bir ayrımcılıktır, - ama'sı yoktur. Numan bey, size yazılan bir yorumu "onayla" seçeneğini kullanarak ya olduğu gibi onaylarsınız, ya da gerek görmeyip kendinize saklarsınız. Ancak, yorumun bir kısmını silmek hoş bir davranış biçimi değildir. Sildiğiniz bölümü tekrar etmek isterim: "Şifa diliyorum" (YORUMA CEVAP : Yapılan yorumlara ek olarak verdiğim cevap şekli, sizin tercihiniz değil, benim tercihimdir, bunu hatırlatmakta yarar görüyorum. Ayrıca, ben acizlik ifadesi olarak "ama" kullanmadım. Ama sı yok, direk olarak, aslında bu ülkede bölücülük yapan, fakat, borozanı elinde bulunduran azınlığın çıkardığı "tınn" lamaları dinlemek istemediğimden bahsediyorum. Şahsınızla alakalı bir sorunum yok. Samimiyetinizden kuşku duymuyorum lakin, bilinçsizliğinizle de vakit kaybedecek kadar, "vakitsiz" değilim. Ayrıca, yorumunuzda bulunan "şifa diliyorum" ekini silmemin nedeni, size sert bir uslupla cevap vermem suretiyle, doğuracağınız "kişiselleştirmeyi" arzulamadığım içindir. Selam ve Dua ile...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sıktı Artık Bu Aptallık!
Hitler'in Piçi İsrail
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol!

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kendimi Seviyorum!
'Seni Mankenle Yakalayalım!'
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35...
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun!
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Fahişe Ruhlar (1) [Deneme]
Fahişe Ruhlar (3) [Deneme]
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü! [Deneme]
Fahişe Ruhlar (2) [Deneme]
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım? [Deneme]
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın... [Deneme]
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit! [Deneme]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.