..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Yahya Pamuk




23 Haziran 2006
Aishwarya ile Shahrukh  
Yahya Pamuk
İki İnsanın öyküsü


:BAHH:
Hindistan'da Calcutta ve Delhi illerinde sözde iki sanal şair varmış...
Bu Şairlerden erkeğin adı Shahrukh kadının ismi ise Aishwarya imiş. Önceleri aralarında yazışma ve şiirlerle başlayan tanışma faslının ardından gelen konuşmalar yerini duygusal esintilere bırakıvermiş. Erkek Otuz altı yaşında, kadın ise tam Elli bir yaşındaymış. Shahrukh duygusal ve samimi görünümüyle Aishwarya’ya tutkun olurken, kadın ise kendini kusursuz ve olağanüstü kabul edecek kadar çok beğenirmiş....
Aylar birbirini kovalarken esintilerin yerini aşk sözcükleri alıvermiş. Erkeğin her yazdığını kadın onaylarken; kadının yazdığı şiirlere de seveni asla toz kondurmazmış. Bunlar günün bazen dört saatini yazışmalarla geçirirken bazen yedi saatlik sanal sohbetlere dalarlarmış...!
Shahrukh'un Ranga adında bir de üstadı varmış.Arada bir iş çıkışlarında üstadıyla birlikte Ganj nehrine gider,uzun uzun dertleşirlermiş.Ve yine böyle bir gün de Ranga üstad Shahrukh’a dönüp:
-Sen benim yanımda bir kadını arayıp sürekli mesajlar yazıyorsun.Bugüne kadar onun seni aradığını görmediğim gibi ilk mesajlar da hep senden ona gitmektedir. Demek ki bu kadın sana tutkun değil sadece askın demiş.
Ve Shahrukh’a kızarak bu mesajlara bir ara vermesini ve kendini değerlendirmek için zamanın kulaçlarına dalmasını istemiş. Shahrukh Üstadına evet demesine rağmen sevdiği Aishwarya’yı aramaya ve mesajlar yazmaya devam etmiş. Bir gün Ranga üstadıyla birlikte yine Ganj nehrine gitmişler. Bir süre sonra Ranga Shahrukh’a dönerek, Aishwarya’ya bir mesaj yazmasını istemiş. Shahrukh mesajı yazıp göndermiş. Mesajın cevabı uzun bir süre gelmediği için yeni bir mesaj daha yazıp göndermesini istemiş. İkinci mesajın cevabı ise iki saat sonra gelirken cevapta sadece “Harika” sözcüğünü görüp hayrete düşmüş. Ve Shahrukh’a dönüp ey sevimli insan sen sevmesini bilecek kadar onur birikimini yaşayıp büyüdün oysa bu kadın ise senden başka insanlara umut vererek birikmiş onurundan ödünler verip küçülmüş…
Ardından; onu denemesi için Shahrukh’a bazı talimatlar vermiş. Shahrukh bunları yerine getirirken hayretler içerisine düşmüş. Kadın meğerse hiç Shahrukh’u sevmemiş sadece sanalda sadist duygularını tatmin etmekle; meğer bu yollara hep başvuruyor ve elimi sallarsam ellisi demiş …
Shahrukh üzüntülü bir şekilde Ranga’nın yanına gelirken,üstadı ona gülümseyerek:
-Gördün mü dostum aşk meğer sözcük ve şiirlerde değil, iki şerefli göz ve bir namuslu alın arasındaymış demiş.
Ve daha sonra şu sözlerle devam etmiş. Aşk emek değil gözyaşıdır… karşılığını, ne yaptığından haberi olmayan insanlardan alamazsın...Onlara göre senin aşkının hiç bir değeri yoktur...Sakın sevdanı bilmeyenlere sunma ve asla bilmeyene gönlünü sunma demiş...Gözlerinden bir damla yaş bile akıtmadan elimi sallasam ellisi diyenleri de dost edinip dünyanın çocuklarını aldatma sakın... demiş      



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yahya Pamuk kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yahya Pamuk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.