640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Ömür mevsimsiz dökülen yaprak misali Akıp gidiyor ellerimden hayat / İstemesekte / elbet tanışacak ölümle, Sonbaharın ayak sesleri, Gidenler hiç gelmemek üzere düştü yollara. Gün gelir yeşilden sarıya çalar doğanın rengi Hırçın öğretilerini sunar, Yüzünü göstermeyen toprak. Yıkılırken sömürgecilerin inşa ettiği geçitler Üşüyecek esintilerde dağılmayı bekleyen saçlar Hayal değil bu, İçimden çıkarmak istedim yüzsüzlüğü Ki, bir anda gece oldu, bütün- Aydınların yüzü Deliliğim: düşüverdi ayaz gecelere can hıraş Bağırdım duyan olmadı yüreğimde, Çığ sessizliği, Masum görünür, Vicdani kıpırtıları olmayanların uygulamaları Cesaret denilen tepki, Haksızlıklara suskun kalmayıp- Baş kaldırdı yasal yaşamın işleyiş biçimine, Dünyamızda kökleşmiş sistemlerin, Temeline tükürmek için……. Mahkûmiyetimizi hazırlıyor- yetenekli eğitimciler İnsanlara yöneltilen- Tüm, ahlak dışılık hâkim yeryüzünde, Üniversitelerde suç/ özgürlüğün düşünü kurmak Ki, Yasak insanın insan olduğunun farkında olması Yaşamın bütün dehşetini anlayabilseydi, İnsan kendisi için. Gömerdi bir kenara şiddette, olgunlaşmamış duyguları Kendinden kaçmak yerine varlık savaşını seçerdi Ufkunun yollarına dökmek için/ içindeki güneşi.. Algılanan neydi, saçmalığı anlaşılmış şeyleri Sevgiler acıları çoğaltıyor beraberinde, Yarı ağlamaklı/ mutluluklar denizinde yüzüyoruz Salya sümük. Çoğu zaman eğilir bükülürüz, Solucan gibi sıradan basit Beslediğimiz iyilik, Yürürken şiddetli rüzgârların yününe Çoğalır: benzeri olmayan haksızlıkların artışında, Depresyon geçiren kişilerin deliliği…..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © abdullah oral, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |