Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Bağrımda yanan bir ateştin sen Yüreğimdeki duyguları gizleyendin sen Düşüncelerimi karmakarışık edendin sen Gün geldi çattı devran birdenbire tepe taklak oldu Kimse seni karşısında görünce ne yapacağını bilemedi Girdik her birimizi bir odaya Tıkılıp kaldığımız yerde elimize tutuşturulanlarla Aklımız ve düşüncelerimiz karışık olsa da Atıldık bilmediğimiz bir sevdanın peşine Vakit geçtikçe ter boşalır oldu her bir yanımızdan Umutsuz kuşlar gibi sindik bir köşeye Bizi bekleyen kötü veya iyi sonun gelmesini bekledik Süre dolup bittiğinde ise Kimimiz olduğu yerde ağlar oldu Kimimiz ise sevincinden zil takıp oynuyordu Böyle mi olacaktı her şey? Kimisi üzülüp, kimisi de sevinecek miydi? Adaletin böylesi kaldıysa eğer karşımızda Artık ne yaparız bilemem ama Sonuç şu ki bu bir savaştı Geride birçok şehit belki de gaziler kalsa da Birkaç insan sevinip mutlu olacak diye Arkamızda birçok umutsuz yüreği geride bıraktık Seneye bir daha denerim diyen Ve yenilmeyi adet edinen bir nesil bıraktık Kazananlar ise geridekileri düşünmezler ki Her bir insan kendi kurtuluşunu sağlamaya çalışırken Gençler bir öss sınavı ile kırılırken Kazananlar ile bu sınavı düzenleyenler Geride kalanları ve onların ailelerini düşünür mü dersiniz? Yoksa her bir kaybedeni bir kenara atar mı dersiniz? Ben bilemedim böyle bir adaletsizliği Her bir kaybeden genç összede olmuşken bu ortamda Umarım ileri ki nesillerimiz adaleti ve eşitliği bilirler Bilirlerde birçok insanın kaderiyle oynamazlar Sadece 3 saat 15 dakika olan bir sınavla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |