..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > BİLGEPERİ




9 Nisan 2010
Kumpas  
BİLGEPERİ
İstanbul bir alem şehir, güne başladığın andan itibaren, her gün yazacak ya da anlatacak bir olay mutlaka yaşanır.


:BBFH:
İstanbul bir alem şehir, güne başladığın andan itibaren, her gün yazacak ya da anlatacak bir olay mutlaka yaşanır.

İstiklal Caddesinde bankamatik kuyruğundayım. Önde bir kişi var. Onun işini bitirmesini bekliyorum. Sonra arkaya bir kişi daha geldi. Arkadaki kişi, yanıma iyice yaklaşıp kulağıma sessizce : " Abla! Senin önünde duran adam, yan kesici aman ha paranı falan kaptırma !" dedi. Sonra: " Ama ben burdayım nasılsa, hemen arkanda bekliyorum, ben,sana göz, kulak olurum. Aman ha belli etme !" dedi. Bir anda allak, bullak olmuştum. Bu adamlar kimdi ve nereden çıkmıştı? İstiklal Caddesinde, güpegündüz çatmıştım belaya! Adama inanır gibi: " Ya! Öyle mi? Teşekkür ederim. Siz olmasaydınız çok korkardım." dedim. Sonra yanımda duran bu adamı fazla kuşkulandırmadan: "Neyse ya boş ver. Acelesi yok zaten bu işin, ben banka işlerimi sonra da hallederim." diyerek oradan hızla kalabalığa karıştım. Adam arkamdan: " Abla gel ! Abla gel ! Ben buradayım. Korkma! " diye bağırdı. Ama nafile ben tabanları yağlamıştım bile.

O'na diyemedim ki: " Sen kimsin? Sana niye güveneyim?" Bu işte bir kumpasa düşecektim ama çok ucuz atlattım. Çünkü; insan beklenilmedik olaylar karşısında, kendisinin bile inanamayacağı kabullenişleri gösterebilirdi.

Hep kendimi uyanık ve anasının gözü zannederken, bu olaydan sonra, yankesicilerin beni saf bulup, gözlerine kestirmiş olmalarına bir hayli üzülmüştüm.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Başlangıç

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İzedebiyat
İnsan
Issız Günler
Yaşamın Silgisi Zaman
İnecek Var.
Benim İçin
Okunmak İçin Yazılmadı Bunlar
Son Sayfa
Gittim İşte

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yolculuk [Şiir]
Soğuk Demir [Şiir]
Senin Ağıtın [Şiir]
Söğüt Dalı [Şiir]
Meslek [Şiir]
Böylece [Şiir]
Gölge [Şiir]
Eksiğim Sensin [Şiir]
Yosma [Şiir]
Horoz [Şiir]


BİLGEPERİ kimdir?

Kendimi daha ziyade bir okur olarak görürüm. Bir yapıt oluşturmak için çok emek gerekir. Şu anda sadece yazacağım gün için sözcük biriktiriyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Aragon,Nietzsche, Dickens,Dostoyevski,Tolstoy, Balzac,Hemingway,Steinbeck, Aziz Nesin, Nazım Hikmet, Orhan Kemal, Sabahattin Ali, Murathan Mungan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİLGEPERİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.