Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Batı tarih boyunca Türklerden çok çekmiştir. Attila ile Avrupa’ nın etnik yapısını oluşturmuşuz. Yani bugünkü hallerini bizim sayemizde almışlar. Kaldıramıyorlar.O devirden itibaren bize düşmanlıkları var. Bu düşmanlıkları ilk önce açıktan tehdit şeklinde idi. Cennet mekan Sultan Alparslan ile, Anadolu önlerine geldiğimiz zaman iki yüz bin kişi ile geldiler. Türkleri bir daha buraya ayak bastırmayacağız dediler olmadı, başaramadılar. Anadolu Selçukluları zamanında tüm Avrupa bir oldu bizi bu topraklardan atmak için. Peki ne oldu? Yine onlar hüsrana uğradı. Osmanlı Devleti ile Avrupa’ ya uzandık, bu sefer önce Avrupa’ dan sonra, Anadolu’ dan atma fikrine kapıldılar. Olmadı, başaramadılar. Baktılar böyle olmuyor, bizi içten yıkmaya karar verdiler. İttihatçılar ile içimize sızdılar. Birçok vatansever insanımız da bilerek veya bilmeyerek bunların oyunlarına dahil oldular. Yanına yaklaşmayı bırakın, uzağından geçmeye korktukları devletin sonunu bu şekilde hazırladılar. Şimdi de hepimizin malumu olduğu gibi Pkk’yı musallat ettiler. Kim çıkıp da Pkk’nın arkasında Batı’nın da olmadığını iddia edebilir? Çünkü onlar gayet iyi biliyor ki Türker’in karşısına savaşmak için çıkmak çok büyük cesaret işidir. Bu da onlarda mevcut olan bir şey olmadığı için, yüzümüze dost görünüp arkamızdan Pkk ile vurmaya çalışıyorlar. Son günlerde bu işlerde Suriye’yi kullanmayı amaçlıyorlar. Sağ olsun Suriye de dünden razı gibi. Suriye neyine güveniyor? Tek başına bizimle başa çıkacağını mı zannediyor? Hayır, Türkiye’yi savaşa sokup çakallara yem etmek. Batı oyununu iyi oynuyor. Yüze bakınca dost, arkanı dönünce düşman. İşte Batı böyle iki yüzlü. Selam ve dua ile.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yavuz KILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |