Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
gupe gunduz soyuyorlar bogazina durur yesen mal yerine koyuyorlar sutunde su cocuklarin kis cikarmaz gocuklarin tavuk eti sucuklarin mal yerine koyuyorlar kumas aldin at yirtarak corabin kacar firtarak eksik hileli tartarak mal yerine koyuyorlar bu ulkede mosyo Mollier yarisindan cogu el yer bir ev olmus yirmi milyar mal yerine koyuyorlar cicekler acmiyor fulya kirk yildir sibel'le hulya yuz gayma samanin balya mal yerine koyuyorlar gormeyeli olduk aylar gayri safi milli paylar desen teper ati taylar mal yerine koyuyorlar koyuyorlar mal yerine seker dayar bal yerine bari gitsek degerine mal yerine koyuyorlar diyor ki " ben mimar sinan kadar saglam yaptim inan" az sarsilip gocer binan mal yerine koyuyorlar mallik bizde kader olmus su omrumuz heder olmus halk yedekte gider olmus mal yerine koyuyorlar hiyarin ucu memeli ya bibere ne demeli niye hormonlu yemeli mal yerine koyuyorlar ustte sari iri ayvan altta curuk cikar meyvan kurbanda hep kacar hayvan mal yerine koyuyorlar tarar diye al taramaz aynasi ise yaramaz boynuzla kulak aramaz mal yerine koyuyorlar biraz buyu aklin ersin keske olse idim dersin girtlaga dek kazik yersin mal yerine koyuyorlar koyuyorlar yerine mal bakan degil sanki hamal tum aygitin cinde imal mal yerine koyuyorlar izle bitmez inek saban cekmez baca tuter soban sairleri bile coban mal yerine koyuyorlar elle gelen dugun bayram seyrederiz hayran hayran yogurt diye verir ayran mal yerine koyuyorlar.. ..mal : meta..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |