Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Hayat bir bekleme salonuymuş. Farketmemişim. Bekleyişin pezevengi, bekleme salonları Anne karnında bebeğe doğumu , geceye sabahı , sevene sevilmeyi, bir durakta kaçırılmış, kimbilir kaçıncı otobüsü ? Eski puslu bir istasyonda hiç gelmeyecek bir treni, dönmeyeceğini bile bile o saatin altında seni peşkeş çekmiş. Hayat bir bekleme salonuymuş. Beklemişim. Bekleme salonlarına en ağır bedelleri ödemişim. En güzel yaşlarımı bekleme salonlarında yirtirmişim. Zamandan prangalar vurulmuş ayaklarıma, geçmek bilmez saatlerden kelepçeler kollarımda, ateş almış kanım, önce damarlarım kavrulmuş sonra içinde kanım. Yanmışım yine de beklemişim.. Kuş uçmaz kervan geçmez olmuş düşlerimden. Düşlerimi üç otuza, 40 haramilere satmışım. Hayal gemilerimle ben, mehtaba karşı demir atacakken, tam kız kulesinin önünde batmışım.. Bir balık yemiş gözlerimi. Midyeden tokalar takıp başıma bir deniz atına binmişim. Elimde bir kılıç balığı, sekiz kollu ahtopotlarla savaşmışım. Terkesine atmak isterken seni atımın, beklediğimi beklediğimi hatırlamışım. Boğulmuş en derinlerde, karanlıklarda yakamoz prensi olmuşum. Hep beklemişim. Gün olmuş, kızmış kafam. Ölüm gelmiş. Bekleyişin pezevengi, bekleme salonlarına inat, ölüp gitmişim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ZEYNEP DİDEM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |