Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
yoksa olur temiz körfez koy anı yine koş ihbar et varıp polise orjinal dururken korsan koyanı yanına maraba ile yanaşma alıp batı yan aş doğu yan aşma yanaşma denizde fazla korsana ansızın bir yumruk tekme kor sana hırsını alamaz kılıcı sallar kaç kurtul bin atla geçince sallar bin atla karada bırakmaz peşin zırh al parasını sayarak peşin eşin dostun lazım sana yardımı sarsınlar taş atıp kafa yardımı darbeler zedeler mide karını tez çağır haber dar edip karını karını buzu kor moraran yerler yoksa bakteriler adamı yerler yarana bir miktar merhemi sürer öğrenir kim yapmış izini sürer sür er geç sende git onun izini gerekirse yapma yıllık izini inine kadar gir onu takip et şırıngayla kan al dolsun ta ki pet akibet ölüm de yapış yakaya ya sopa vur başa ya taş ya kaya incelik ister bu döğüş sanatı ürküt zaptedemez o korsan atı atıl üzerine yatır yere ser insanı bitirir ömrü yer eser sen cinas tür şiir yazma istersin şıpır şıpır damlar alnı pis tersin tersi tersin akar bazı bu sular yazın sıcak hava bağ bahçe sular asalet kişi de ne büyük değer sahipsen kurşun dök zor nazar değer değerek elini yokla kovanı eğer arı yok bal doldur kovanı kürkü kaptırmadan yine birine kış uykusuna yat girip bir ine irine benzetir kimseler çıkar işe karışınca menfaat çıkar çıkarma sesini seni dinler de kurban eder caiz kimi dinler de inler de bırakmaz sokar elleri çıkarıp gezdirir yaban elleri mecburen yatarsın bahçeyse çim de hürsün sana ait tercih seçim de..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |