İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
ne çiğnen altında kal araba tır altından bir dağı araba versen inan ki yazmaz o hiç harabat ir raptiye duvara hızla çakıla ki sapıp harç kumdan çarpmaz çakıla akıla ihtiyaç duyarsın ama her fikri gerekir mutlak sınama sınama altına tabure korsun komşu balkonunda mangala kor sun un var şeker var kat helvana yağı dün burkmuş helvacı Elvan ayağı ayağı maninin en ilkin sen aç kalırsın herkese içi kinsen aç her kese kağıdı yapan eleman poşet kullanın der hüzün elem an Leman kocasından alsa nafaka tilki düşürerek kapana faka kürk manto dikecek deri yüzerek sonra bir estetik gergin yüz erek yüzerek sporla formu korusun tahtını sarsacak gör bak o Rusun kesinkes şampiyon yapsa pateni mahremini sakla ört kapa teni kapat en iyisi facebookta vakit geçirme ava çık yapmaz av ak it kara bir tazı al her sabah avlar ses ile korkutur tavşana havlar ah avlar bahçeye çalı keserdik bir el balta idi bir el keserdik keserdik adamın ayağı yerden korkulur biz gibi iç yağı yerden erden kalkardık gün boyu çalışır namusunla alnın davul çal ışır alışırdı beden işten çekinmez kızağa binerdik kulak çek inmez ekin mezatına buğday çekerdik asker de bile biz en gerçek erdik erdik ise zar zor onuncu kıta dağılınız marş marş sonuncu kıta..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |