Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
Şiiri kepaze rezil etmeden yeğdir gerekirse çekmek az malı Şiiri kepaze rezil etmeden dertsiz baş tuzsuz aş yenir haz ile beşer yetinmeli elde az ile gözyaşın kurula biraz bez ile Şiiri kepaze rezil etmeden duvar sıva yapar örersin pirket elin yatkın ise deri yüz kürk et giyim eşyası sat kurarak şirket Şiiri kepaze rezil etmeden dizi izle şiir için aşerme kalemi fırlatış zoru başarma ideal uğru şart gözü yaşarma Şiiri kepaze rezil etmeden şiir adı altı zırva yaz kışlar yüzü kızarmadan neşre kalkışlar çekilsen kim olsa elbet alkışlar Şiiri kepaze rezil etmeden düşerek tufaya kanma şakşaka kardeş bunun çoğu inan bak şaka çalış kebapçı da ye dur şakşuka Şiiri kepaze rezil etmeden derince meskenin kısa boy az en giydirirler üste beş metre pazen susma konuşmaktan iyidir bazen Şiiri kepaze rezil etmeden hakaret ederce gerçek şaire geveler aynı şey fasık daire kişi yönelmeli başka saire Şiiri kepaze rezil etmeden burada kepaze elbette sensin inanma google da O şair densin bırakır insan şu kör nefsi yensin Şiiri kepaze rezil etmeden dönüşür çöplüğe bozma düzeni ısrarlı isen yaz göster özeni yahut kaybol alıp içki mezeni Şiiri kepaze rezil etmeden sırrın ifşa olup çözülmez şifren ey fakir tutmuş yol bilmez o fren tedavi görmeli bil ki şizofren Şiiri kepaze rezil etmeden..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |