Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza |
|
||||||||||
|
Dalga ile kiyinin askini bilirmisin Oncesizden baslayip sonsuza giden Dalga hep aska kavusma ozlemiyle atilir kiyiya Dalga seven kiyi sevilendir Dokunur parmaklarinin ucuyla sevdigine dalga Ve doner hep geriye Bilir kavusamayacagini ama hep kosar kiyiya Her bir dokunusunda askina verir bedenini hesapsizca Iste bende seni boyle severim yar Ya bilirmisin dag basinda acan ucurum ciceklerini Bilirler gorunmeyeceklerini..... Sevilmeyeceklerini...... Koklanmayacaklarini....... Kksanmayacaklarini....... Ama inatla acarlar askla.. sevgiyle.. ozlemle.. Hep beklerler gelmeyecek sevgilinin onu kucaklamasini Iste bende seni boyle beklerim yar Ya bilirmisin gunebakanin gunese olan askini Hic kucaklayamayacagi bir sevgilinin pesindedir Bir bakisina verir omrunu Bir bakisinin ozlemindedir sevgiliden gelecek olan Ve gunesin her batisinda boynu bukuk kalir Sariya boyanir yuzu sevgiliden aldigi ilhamla Bilsede kavusamiyacagini Her dogan gunu umutla bekler sevgiliye kavusmak icin Bende seni boyle beklerim yar Ya ipek bocegini bilirmisin Onun kozasinin icinde ordugu o iplige olan askini Bilir o ordugu ipligin kendisinin olumu olacagini Ama askina feda eder kendini Oyle verir kendini yarenine korkusuzca Iste bende kendimi boyle veririm sana yar Ya agac ile meyvesinin askini bilirmisin Meyvesini vermelidir agac yeniden dogmak icin Oyle zorludurki ayrilmalari…… Verir meyvesini agac Meyve tohum olur… Tohum kok olur… Ve yeniden dogar agac kendi meyvesinden Iste bende boyle yar Yok olmayi goze aldim tekrar sende dogmak icin …..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gassan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |