..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > keserous




30 Kasım 2003
Veda Etmeden Gideceksin ve Ben Gittiğini Bilmeyeceğim  
Aşkım

keserous


Sen bunları hiçbir zaman okuyamayacaksın biliyorum. Sana gönderdiğim ve hep göndereceğim mesajımda yazdığım o üç kelimeyi son bir defa okuyabilmeni diliyorum tanrıdan.


:BDAJ:

Hani bir şarkımız vardı “ben düşerken yükseklerden uçurumlara aşkın tuttu ellerimden ummadığım anda” Seni tanıdığımda uçurumun kenarındaydın. Tıpkı benim olduğum gibi.


Biz birlikte önce uçurumu paylaştık ve sonra aşkı. Ben seni seviyorum diyemeden sen söylemiştin. Beni şaşırtan sözlerle bana aşık olduğunu ve sen de beni seviyor musun? Diye sormuştun. Ben seni o zaman da seviyordum şimdi de.


Biz en vurgun yüreklerimizi, en yangın sevdalarımızı, en karşı konulmaz vedalarımızı paylaşmıştık. Biz dostluğu paylaşmıştık. Karşılıksız, çıkarsız ve aldatmacasız. Bana duygularını açtığın gün doğum günündü. Bilmediğim, bilmediğin uzaklarda dağda bir kulübedeydin. Sen de yalnızdın benim gibi o an yanında olup seni seviyorum derken gözlerinin içine bakabilmeyi, yüreğindeki sevdayı gözlerinden okuyabilmeyi çok istemiştim. Yağmurda ıslanmanın coşkusunu, kuş seslerindeki hüznü seninle paylaşabilmeyi. Bir gün bunları birlikte yaşayabilmeyi düşlemiştim.


Evlenmeye karar verdiğimizde tekrar o kulübeye gidecektik ve birlikte ıslanacaktık yağmurda. Güzeldi, coşkuluydu, tutkuluydu. Ben seni sevmekten hiç pişmanlık duymadım. Sen de duymadın biliyorum. Yazdığım şiirlerde, dinlediğim şarkılarda hep sen vardın. Seninle terk ettim ıssız gecelerin boş kaldırımlarını. Yıldızsız gökyüzünü. Sabahsız uykuları. Hüzün ve veda şiirlerini. Sana yazdığım şiirlerde aşk vardı, hasret vardı, sen vardın. O şiirlerde ben vardım, biz vardık. Sonsuz aşkımız vardı. Zamansız ve mekansız yarınlarımız vardı.


Evet sevgilim aşkımız sonsuza kadar sürecek. Sınırlı olmayan zamanda, sınırlı olmayan mekanda yaşayacağız sevdamızı. Bu bir veda değil. Ne kadar süreceğini bilmediğimiz bir ayrılık. Şimdi yine bir uçurumun kenarındayız. Bir tarafta ben bir tarafta sen varsın. Biz birbirimizi görmüyoruz ama biliyorum ki sen de hissediyorsun benim gibi. Seni ne kadar çok sevdiğimi, özlediğimi ve beklediğimi. Belki bu defa uçurumdan düşmene engel olamayacağım ama boşlukta kaybolmana izin vermeyeceğim. O boşluğa adım attığında ellerim ellerini bulacak. Birbirimize verdiğimiz söz ve gönül bağımız seni yaşatacak. Yüreğimde daima sen olacaksın. Bütün hayatımda olduğun gibi.


Sen bunları hiçbir zaman okuyamayacaksın biliyorum. Sana gönderdiğim ve hep göndereceğim mesajımda yazdığım o üç kelimeyi son bir defa okuyabilmeni diliyorum tanrıdan.


Bilmeni istiyorum ki ne zaman seni sevmekten vazgeçersem sen öleceksin ve ne zaman beni sevmekten vazgeçersen ben öleceğim. Ben seni daima seveceğim. Aldığım her nefeste yaşayacaksın benimle birlikte. Bir gün ayrılık bitecek ve ben yanına geleceğim. Şiirlerimdeki o zamansız ve mekansız yarınlarda birlikte yaşayacağız sonsuza dek.


.Eleştiriler & Yorumlar

:: yarım kaldı...
Gönderen: gokhan ozbay / Sakarya/Türkiye
18 Temmuz 2004
ilk defa yazdıklarını tamamen okuyamadım dostum,affet beni.ağlamaya ne kadar ihtiyacım varmış meğer.yüreğim taşa dönmüş yazmadığım günlerde...yüreğine sağlık DOSTUM...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ben Bütün Acıları Çekerim [Şiir]
Ağlamak İstiyorum [Şiir]
Sen Oluyorsun Koynumda Deniz [Şiir]
Her Yağmurda Geleceğim Sana [Şiir]
Esaretimsin [Şiir]
Özlem [Şiir]
Yine Yüreğim Acıyor [Şiir]
Gözlerimde İki Damla Hüzün [Şiir]
Aşk Bestesi [Şiir]
Düşlerim [Şiir]


keserous kimdir?

bu sevdayı böylece bırakıp karışsam seninle sonsuzluğa yokluğunda yok olup sana ulaşsam boşluğunda seninle birlikte zamansız mekansız dünyalarda.

Etkilendiği Yazarlar:
orhan veli, hasan hüseyin,aziz nesin


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © keserous, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.