..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Kent > kamile taylak




25 Kasım 2004
1725. Sokak Öyküsü  
kamile taylak
Genc kadının sacları akşam güneşinde kıpkırmızı ışıl ışıl alev gıbi parlıyordu.Gözleri çok uzaklara dalmış,sigarasını derinderin üflüyordu..


:BJII:
Genc kadının sacları akşam güneşinde kıpkırmızı ışıl ışıl alev gıbi parlıyordu.Gözleri çok uzaklara dalmış,sigarasını derinderin üflüyordu.....
Genc görünüyordu,oldukca bakımlı,ve iyi giyimliydi amagözleirindeki derin hüzün hemen belli oluyordu....
1725.sokagın köşesindekibanka oturmuşdenize dalgın dalgın bakıyordu..etrafındaki kalabalğı görmüyor sankı o kalbalığın içinde yapanlızdıkendini acık denizde bıroyana bir bu yana savrulan yelkensız tekne gibi hissetti.Üstündeki beyaz gömleği ayağındaki blujinle uyum icindeydi.kırmız ojeleri dudagındakı rujla aynı renkdeydi..bu uyumbile kadındaki hüznü saklıyamıyordu..Ogün canı hıçbırsey istememişti ne arkadaşlarını nede çocu klarını görmek istememişti düşünmesi gerekiyordu,bır yıldır ış arıyordu ama bulamıyordu her başvurduğu iş yeri ya yaşını bahne edıyor yada başka türlü yaklşıyorlardı.Evet güzeldi, hoştu amabir türlü istegi yaşam standırdına ulaşamamıştı.yaşı artık genc degildi yanlızlıkda cabası. diye düşündü.bir mucize beklıyordu belkide..simdide bir iş görüşmesınden çıkmıştı,pekde parlakgectigi söylenemezdi,hayatı gözlerinin önünden geçti.....Derin derin iç geçirdi... hayatı fılm gibi gözlerinden geçti...aşık olup evlenışi..ilk cocogunu kucağına alışını.sigarasından derin bir nefes cekti.....

ama herşey bıtmıştı....Her güzel sey gibi onunda sonu gelmıştı ve yanllızdı artık...amahayır... pes edemezdi..vazgeçemezdi..artık kendi icin yaşayacaktı kararlıydı..kaybolan hayatını yniden kazanmalıydı ..Hafifce diklendı düşmüş yılmş omuzlarını kaldırdı saclarını düzeltti..dudagına yalancıda olsa bır gülümseme kondurdu,yarın hersey güzel olacak olmalı dıye düsündü ayaga kalktı sigarasını döndürdü.kendinden emın bır kararlılıkla basını kaldırıp 1725.sokagın kösesinden kayboldu............




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


kamile taylak kimdir?

paylaşmak

Etkilendiği Yazarlar:
tomris uyar. inci aral


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kamile taylak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.