..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herşeye imgelem karar verir. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Murat AVCI (mavcozan)




27 Haziran 2005
Yare Mektup  
Murat AVCI (mavcozan)
mevlana mesneviyi yazmış ta, yunus' a okutmuş; yunus kendinden emin demiş ki: 'bu kadar uzun yazmaya ne lüzum var. ben olsam; ete kemiğe büründüm, yunus olarak göründüm derdim' şimdi ben... bu kadar uzun anlatmaya gerek yok esasen... sadece şu ye


:BGGE:
Evvela sözlerindi beni vuran... Sonra ruhuna soktun beni.... Sonra..... malum işte ....

Aşk-ı meftun dağlarında mecnun misali gezinen aşıklara taş çıkartan meyanlarda yürümeye başladı ruhum....

Sende beni buldum sana yandım yokluğun yanmanın diğer adı oldu. Yanmada derman buldum...

Baharlar güzler içinde yitiktim... En tanıdık yüzler içinde yabancı.... Gel benim ömrümün hikayesi gel diye yalvarmaktaydım Tanrı'ya... Asırlarca kefenim arşınlanmış beynim kurşunlanmıştı sanki... İşte yine başlıyor soğuk ve ölümcül bir bekleyiş diyerek titrediğim yalnızlık nöbetlerinde hep yar diyordum sayıklarken...

İşte gelmiştin.. Senmiydin diye çok sordum gıyabında sana... Ruyalarda cevaplar aradım... Ümitlendim heyecanlandım... Tenimde raksetti sıcak busen sanki.... İlerimi gittim diye kaygı duymadım hiç.. Cüretimi hoş görecekti sığındığım teveccühün.... Sonra ahımı duyacak insaf eyleyecektin... Hayalimdeki gülüşün sonsuz şavkıyla afakımı aydınlatacaktı...

Ati kaygısından hep korktum... Bahsine lüzum dahi görmedim. Bu saadet resitalinin bitmesi ihtimalinin söylenmesi bile beni derd-ü gam iklimlerinde harabat risaleleri yazmaya meylettirecekti sanki... Bitmemeliydi sen benim ruhumun gerçek sesiydin... Munis ve sokulgan yaklaşımının sıcaklığı ile sarmaladığım kalbim artık yabancı ellerin soğuk ellerinde intizar şarkıları bestelememeliydi....

Kendi kendime sualler yönelttim çoğun... Bu yoğun duyguları yaşatan yaratan kimdi diye... Bir mağara duvarındaki en eski resimdi aşk namına içimde büyüyenler.... Localarından gülümseyen zalimler huzurunda aslanlarla savaşan gladyatörler gibi hep sevgi için savaşmıştım.... Ama sen kimdin...? Neden böyle tesirin amansız ve belkide zamansız kollarında mutlu olmaya başlamıştım... Sen kimdin...? Belli belirsiz bir noktamıydın hayal iklimlerinde... Hani bir Nefertiti yaşamıştı eski Mısırda yoksa sen omuydun...?

Kimdin sen...Kimdin....? Görmeden sevdiğim.... Hatta aşığım bile dediğim sen... kimdin?

Anlatmaya korktuğum afallamış şaşkın bakışların anlayışsızlığından çekindiğim sen...Kimdin?

Bütün aşklarımı temize çektiğim sen kimdin.... Çıdıracaktım bir dönem....

Sonradan bu başlangıcın önem arzeden kısımlarını çıkardım ince ayrıntılardan... Beyaz güller tutan ellerini düşündüm ... Beyaz gülleri ellerime benzettim.... Kendinden geçen aşk sarhoşlarının haletine dönüştü ruhiyyem....

Çok garipti artık sen ve ben... Çok garip.. Sadece konuşuyorduk sadece yazışıyorduk bana basit gelmeye başladı ruhumdaki fırtınaları düşündüğümde.... Hayır biz bakışıyorduk artık.... Mazinin birkaç yırtık resminide tarihin derinliklerine çoktan gömmüştük..... Biz beraber yaşıyorduk... Ruhumuz sevişiyordu artık... Birbirimizi düşündüğümüz günün en güzel saatlerinde kendimizden geçmiş ve ab-ı hayat içmişçesine dans ediyorduk...

Uyuyordun uyuyordum rüyalara geç kalmayayım diye.... Uyanıyordun sana koşuyordum ölmemek delirmemek ve ela gözlerine bakmanın baki hazzını yaşayabilme adına... .Sana koşuyordum artık... Sana.........

Şimdimi? ne olsun işte .....

Mevlana Mesneviyi yazmışta.... Yunusa okutmuş.... Yunus kendinden emin demişki:

-'BU KADAR UZUN YAZMAYA NE GEREK VAR BEN OLSAM SADECE 'ETE KEMİĞE BÜRÜNDÜM,YUNUS OLARAK GÖRÜNDÜM' DERDİM SADECE'.....

Şimdi ben.... bu kadar uzun anlatmaya gerek yok esasen..... Sadece şu yeterli olacaktır kesin....

SENİ SEVİYORUM



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
İyiki Varsın Aşk...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Artık [Şiir]
En Çok Seni Sevdim Demi? [Şiir]
Seng-i Mezar [Şiir]
Gitmem Lazım... [Şiir]
İhbar [Şiir]
Hep Böyle Giderim Ben [Şiir]
Dosttan Ayrı [Şiir]
Gelmiyorum [Şiir]
Dış Hatlar Paravanı [Şiir]
Dünyanın Üç Tarafı [Şiir]


Murat AVCI (mavcozan) kimdir?

Murat AVCI (1973) Aşka misal birinin gönlündeki yerini anlatacak şiirlerin şarkıların peşinden koşarken melal-i hicre uzak,aşka yakın birinin gelmesi namına felekten umut dilenirken terennüm edilmiş dizelerin yahut metinlerin sahibi olma emelini taşıyan garip bir adam. . . . musıki meyanındaki solistliğinin yanısıra beste ikliminde gezinme çabasındaki bir bestekar. . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Tarz anlamında etkileşiminin olmadığını söylüyor hiç bir üstadla... Esin bağlamında etkileşime girdiğinii söyleyebilceği şahsiyetlerle ise yazın ikliminin uzak bulabileceğiniz zannını taşıyacağınıza inandığından isim zikretmek istemiyor....


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Murat AVCI (mavcozan), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.