..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > harun




2 Eylül 2005
Duygularımı Boşadım  
harun
Sevgi paylaşılır diye bana hiç kimse söylemedi, öğretmedi de; sevginin paylaşım olduğu doğruydu. Ancak paylaşılan hep ben oldum.Son atar damarıma , daha ilerisi ayağımdaki dona kadar, artıklarıma kadar, baştan aşağı.


:AIJJ:
Sevgi paylaşılır diye bana hiç kimse söylemedi, öğretmedi de; sevginin paylaşım olduğu doğruydu. Ancak paylaşılan hep ben oldum.Son atar damarıma , daha ilerisi ayağımdaki dona kadar, artıklarıma kadar, baştan aşağı.

Ben kayıp ettiklerimde buldum sevgiyi ve kinimi de gidenlerde biriktirdim.Aynı anda çoğaldım; bir yanım sevgi, bir yanım kin.Ben feragat ettim herşeyimden, mahkemeye baş vurdum, boşadım duygularımı. Berat edip çıktıktan sonra sanık sandalyesinden, çırılçıplaktım.

Şu an kendi giysilerimle yani bir et bir kemikle geziyorum.Benim gibi gezenler de gördüm. Paylaşacak bir şeyim yoktu ki.İlk dokunmanın tadı geldi, beş duyu organım hislerimi hissettirdi.Bak bu halde bile paylaşmanın zevki geldi.Neden mi? Çünkü her şeyi tüm çıplaklığıyla yaşıyorduk.Yalanları saklayacak bir cep yok, yüzüme takacak bir maske yok.

Ben herşeyimi boşadım, “ eskisi gibi” kelimesi de gitti, “keşke” de.Yeni doğmuş bir bebek ama yaşı yirmi dört; ama bu çok zor,yani, akıllı deli olmak.Kanını donduracak vakalara soğuk kanlı yaklaşmak .Yaptığım veya yapacağım cümle düşüklüğünü de hoş görün, çünkü ameliyat masasından yeni kalktım.Duygu kemotorosi, durum vahim dediler.Baş ucumda ağlayanım bile olmadı, yakalandığım hastalığımı söyleyecek bir yakınım bile olmadı Allah’ımın dışında. Ve yine onun izniyle tökezleyen duygularımı fizyoterapiye aldım.

Düşerken, mutlaka elimi tutacak birisini umut edemedim.”Haniymiş benim oğlum, bak ilk adımı attı.”..... Ama “anne” yerine ağzımdan çıkan ilk kelime HAYAT oldu.Mim dur bakalım oğluşum.Vucüdumdaki uzuvlarla tek tek istişare ettim.Yeniden varmısınız kurduğumuz ilk cümleye karşı iradeli olmaya?

Albatros sahilinde karaya vuran karayazım aynı isimde farklı fizikte Kocatepe Camisinde ellerimi semaya, yüreğimi sevdaya süren yar!Ben mi, siz mi ağır geldik birbirmize.Bir düşünür “Antika eşyaya, demirciler çarşısında ağırlığınca değer verirler ama antikacının yanında paha biçilmez bir değeri vardır,” demiş. Yoksa ben bu ikilem labirentinde mi süre geldim buraya kadar, bunu da bilmiyorum. Ama şu an hiç birşeyim yok ki. Kurunun yanında yaş da yandı, çünkü duygu mahkemesi herşeyimle boşadı beni ve belimde kırmızı bir kurdele ile hayata sundu.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umut Gözlü Yar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
8 Mart M / Eziyet Günü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Pustum [Şiir]
Mavi ile Yeşilin Düellosu [Şiir]
Fani/baki [Şiir]
Siyahın Yeşile Dönüşümü [Şiir]
Ondan Sonra [Şiir]
Konuşmasını Bil Yeterki..! [Şiir]
Hayat [Şiir]
Küçümseme Ulusumu [Şiir]
Yarab [Şiir]
Dört İklimim Yedi Kıtam. Sadece Sen [Öykü]


harun kimdir?

Aslında yazacak pek bir şey yok kendimi yazar diye nitelendirmem de yanlış ben kendimi tanıtırken yazar artığı diyorum

Etkilendiği Yazarlar:
Bütün yazarlara saygım sonsuzdur ayır etmem çünkü yazılan kelimelerin tercümanı yürekleridir.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © harun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.