..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yazarlar ve Şairler > SERRA ERASLAN




18 Ocak 2007
Zamanın Neresindeyim  
SERRA ERASLAN
Hayata Dair ....


:BAII:


Zamanın neresindeyim..bu telaş bu çırpınmalar aldığım her solukta benimle beraber olacak bırakmayacak beni…hayat ne zorsun…hayat ne acımasızsın….beni benden çalıyor kendime bile tanıtmıyorsun bazen..üşüyorum soğuğundan,sen nerden bileceksin ki…sen zaten yalnız kalmış hep bizim elimizdekine uzanan değil misin…bizi deli gibi koşuşturtan sonra da bir rüzgarınla dağıtan değil misin…
Umut mu diyorsun…Neye umut bağlıyacağını şaşırmış bunca insanın içinde benim umudumun olması sence biraz zor değil mi…Kimilerimiz yağmur yağsa da şöyle bu sene kapattığım balkonumdan boğaz manzarasını seyredeyim derken kimilerimiz evinin tavanından akan sular için zaten pekte yemek pişirmek için kullanmadığı tencereleri sıralıyor bir göz odasına…ağlıyor içi hem de kan…Bu mu şimdi adil hayat dedikleri…Bu mu şimdi adalet; bir annenin çocuğunun elinden çeke çeke götürürken akıttığı göz yaşlarının aslında içinde kanayan bir yaranın neden olması…Alamadığı üç kuruşluk simit için ağlattığı yavrusunu sirkeleyip bak oğlum bu sağlığa zararlı diye yalan söylemesi.
Şimdi sen kalkmış bana bu hayatın güzelliklerinden mi bahsediyorsun…Söylesene benim gibi kaç anne , kaç baba var şu yaşanılması zor olan şehirde…içinde kan akan ama dışa vuramayıp duyguları kangren olan…
Hayat bak bana …belki on sene önce hayata yeni başlayan bir kadın değilim ama senden güçlüyüm…Zamanın neresinde olduğumu bilmesemde içimde ki seslere yenik düşmeyecek kadar ayaktayım
Çaresiz insanlar için kan ağlasada kalbim Tanrıma şükredecek kadar güçlüyüm bilmiş ol….

.Eleştiriler & Yorumlar

:: HAYAT SENDEN ACIMAZSIZSA ÇİĞNEYECEKSİN AYAKLARINLA
Gönderen: sinan eraslan / İstanbul/Türkiye
26 Ocak 2007
Son derece doğru,dolu ve radikal bir yazı. İnanılmaz etkilendim ve duygulandım.Ama bu hayatta elinden kan damlasada arkanı yaslayacağın ölmek istemeyi düşündüğün anlarda bile ölümü seninle karşılayacak biri olması ne güzel......




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bu Şehrin Her Köşesi Düz...
Yürekleriniz Çok Yaşasın…...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yürek Neden Morarmaz... [Şiir]


SERRA ERASLAN kimdir?

1977 İstanbul doğumluyum. . Mutlu bir evliliğim ve 2 oğlum var. . .

Etkilendiği Yazarlar:
ümit yaşar - cezmi ersöz


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © SERRA ERASLAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.