..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > oscar




21 Mart 2007
İki Aşk Hikayesi  
oscar
Aşk biter mi?


:BJGA:
İki kadın ikisi de seçimlerinin azaplarını çekiyor.İkisi de hayatımın en güçlü kadınları.Onlara mı benzemeye başladım sorusunu sorup duruyorum son günlerde.

Biri 13 diğeri 36 yaşında evlenmiş, biri dünyayı dolaşırken diğeri tam anlamıyla dört duvardan ibaret bir dünyaya kısılıp kalmışken, Ortak yanları hayatıma yön vermeleri değil tek.
Onları bu kadar içiçe yapan yaşadıkları aşk.

Kadınlardan biri dillere destan olacak kadar güzelmiş zamanında. Bu yüzden 7 yaşında gittiği kuran kursundan alınan, 9 yaşında kalın çoraplar giyip başını örtmeye mahkum olan, kapı önüne yalnız adım atması yasak bi kız çocuğu. Küçük yaşta aşındırmışlar kapısını babasının. Ve 13’ünde gelin olmuş. Ne mutlu ki ona aşıkta olmuş kocasına. Kocası da ona. Nerde hata? Ataerkil toplumun ve doğu kültürünün verdiği dayatma, kaynana kışkırtmalı dayak geceleri girmiş hayatına.Ve bir daha da çıkmamış ta ki o evden baba ocağına kaçıncaya. Kendimi onun yerine koyamıyorum. Bunu yapamadığım ve ayakta dimdik duruşunu izlediğim birçok zamanlar gibi. Ve şimdi başka bir evlilik ve çocukların ardından hala eskiyi ve sevgiyi görmek gözlerinde. Aşkı uzak kılışı, ondan nefret etmektense kaçma kararı ve en güzel haliyle anısına sahip çıkması.

Peki ya diğer kadın? Hayatı boyunca hep özgür olmayı seçip, dünyayı gezerken, bir gün, bir bakış, ve bir ana teslim olmak kolay mıydı? Bildiği gerçekte aşkın asla onun olamayacağıydı. Bir tebessüm, bir tesadüf, ve binlerce kelime uçuşurken havalarda onlar kendilerini alan sele dur demediler. Adam evliydi üstelik. Acele bir boşanma ile ayrıldı karısından. Aralarında okyanus vardı. Ve bir an tereddüt etmediler yanyana gelmek için. 3.5 ay! 3.5 ay bir aşkı sığdırmaya yeter mi? Bilmiyorum, bu soruya yada gözlerinin ardında o noktaya bakamıyorum. Sevdiği adamın öleceğini bile bile sımsıkı sarılmak bir aşka nasıldır göremiyorum. Onca zamana rağmen o bulut dalgası geçerken yüreğinden; her dudak değişinde acısı büyüyen bir aşka bağlanışı, ellerinin arasında cansız bedenini tutuşu.

Onlara bakıyorum. Aklımda sel gibi akın akın ilerliyor düşünceler. Aşk nerde biter?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nefes Nefese [Şiir]
Senin Yarın Benim [Şiir]
Has Kutu [Şiir]
Dudaklarını Sımsıkı Kapa [Şiir]
Tırnak Yarası [Şiir]
Kıyamet Alameti Gözlerindir [Şiir]
Teninden Essin Hayat [Şiir]
İzmir'de Oldum Olası [Şiir]
Hikayenin Başı [Şiir]
Çöp Adam [Şiir]


oscar kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
aşk


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © oscar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.