..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Karin




30 Temmuz 2008
Adı Yoktu Yokluğunun  
Karin
Keskin bir bıçaktı bileyen ruhumu!Gelişigüzel söylenmiş bir söz bile güzeldi dudaklarında!Her şeyim oluyordun...Asıyordum korkularımı bir bir,seni göreceğim ana kuruyordum içimden kanayan boşluğu!


:CBEF:

Keskin bir bıçaktı bileyen ruhumu!Gelişigüzel söylenmiş bir söz bile güzeldi dudaklarında!Her şeyim oluyordun...Asıyordum korkularımı bir bir,seni göreceğim ana kuruyordum içimden kanayan boşluğu.Çok uzaklardan bir şarkı çalıyordu yine,kirpiğime çakılı duran bir gözyaşı oluyordun.Gidişie kuruyordum içimde saplı duran her hüznü,arkandan dağılıyordu herbiri,ayaklarıma dolanıyordu.Kendi kendime acı veriyordum.Oysa sen bilmiyordun...Hiçbir zaman söyleyemedim.Ne zaman söylemeye çalışsam kelimeler boğazımda takılı kalıyordu.Ne zaman sen uzak biryerlere gitsen,korkularım daha çok büyüyordu.Oysa keşkeleri bırakalı uzun zaman olmuştu.

Seni sevmek huzur veriyordu.İçindekileri bir limana bağlamak gibi...Uzun zamandır buydu aradığım belki de gözlerinde bulmuştum.Dalıp gitmem hep bu yüzdendi!Sen bana her baktığında senaryodan kopuyordu her şey...Sen güzel bakıyordun bu hayata!Bakınca sana biliyordum yetişmen gereken birsürü şey vardı.Bu yüzden hiç kızmadım sana...Zarlar adilce atılmıyordu biryerlerde!Kalbim bazen ayaklarıma dolanıyordu...Böyle zamanlarda yine kendi kalbimin üzerine basıyordum seni incitmemek için.İçimdeki coşkuyu susturuyordum,duymuyordum kalbimin sesini...Bazen çok zor oluyordu.Böyle zamanlarda susturamıyordum içimdeki sitem duygusunu!!

Susturamıyordum...her şey vardı da bir sen yoktun.Oysa sen her şeydin,her şeyde!Sonra uzun bir zaman görmedim seni!Sesin kayboldu boşlukta önce...Sanki görünmez bağlarla bağlanmıştım sana,ne kadar uzaklaşsak da birbirimizden bu ipler tekrar bizi bir araya getiriyordu.Giderken sen biliyordum,böyle bir son olamayacağını...bir an olsun vazgeçmedim bu sevgiden!Hani keşke onu sevmeseydim demedim hiç...Hiç pişman olmadım.Garip bir büyü vardı aramızda.Kimselere hissedemediğim.Sanki ne söylersem söyleyeyim hep eksik kalacaktı.Bir masaldan kopmuş gibiydi her şey...Uzun zamandır kaybettiğim bir çok şeydin sen!

Adı yoktu yokluğunun...Keskin bir bıçaktı bileyen ruhumu!Gelişigüzel söylenmiş bir söz bile güzeldi dudaklarında! Her şeyim oluyordun...Asıyordum korkularımı bir bir,seni görüceğim ana kuruyordum içimden kanayan boşluğu.Çok uzaklardan bir şarkı çalıyordu yine,kirpiğime çakılı duran bir gözyaşı oluyordun.

Ve üzerini defalarca karaladığım o iki sözcük zorluyordu beni...

Seni Seviyoruumm....!!!!

.Eleştiriler & Yorumlar

:: güzel...
Gönderen: medusa / , Türkiye
15 Kasım 2008
yazınız beğendim...aklımdan çok şey geldi geçti okurken...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Karin kimdir?

Olduğu gibi. . . Ne bir eksiği,ne bir fazlası!

Etkilendiği Yazarlar:
Pelin Onay,Cezmi Ersöz,Özdemir Asaf,Yılmaz Odabaşı,Murathan Mungan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Karin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.