Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Yan gel yat, ye iç gez, ondan sonra türesin ödlekler Vuruşmak zamanı gelmiş, nerde korkusuz yürekler Haydi Allah'ın arslanları, vurun Allah aşkına Silkelenip uyansın tüm Türkler, şenlensin yeryüzü Allahu ekber nidalarıyla gürlesin gökyüzü Neye benzermiş gösterelim dünyanın tersi düzü Haydi Allah'ın arslanları, vurun Allah aşkına Ey Türk, unutma Allah'ın savaşçısı olduğunu Unutma Türk'ün gücünü benliğinde bulduğunu Hayal et denizlerin kâfir kanıyla dolduğunu Haydi Allah'ın arslanları vurun Allah aşkına Aldırma sen şu âlemin sefâletine açlığına Yüzyıl kar yağsa kaç yazar ovalarına dağına Rabbini kalbinde bil takılma şeytanın ağına Haydi Allah'ın arslanları, vurun Allah aşkına Anadolu'da düştü yerlere İslam'ın sancağı Sinesinde sakladı onu Türk'ün kutsal toprağı Geldi çattı artık o sancağın dalgalanma çağı Haydi Allah'ın arslanları, vurun Allah aşkına Seni bağrına almak için fırsat kollar mavi gökler Savaşa gitsen saf tutar önünde gazi melekler Haydi cenk zamanı, Allahu ekber, Allahu ekber Haydi Allah'ın arslanları, vurun Allah aşkına (Allah Allah Allah Allah Allah Allah....)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İBRAHİM ÇETİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |