..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Hüzün Adası




5 Ekim 2008
Aynada Yansıyan Görüntümüz  
Hüzün Adası
En Güvendiğimiz,Gitmez dediğimiz bile bırakıp gitmedimi bizi...? Aynada yansıyan görüntümüzdür bize ihanet etmiyecek olan !!!


:AFDE:
Bu yaşıma kadar oğrendiğim en iyi şey kimseye güvenmemem gerektiği oldu
İnsanlar çok acımasız vede çıkarcı olmuş
Kendinden hiç birşey vermeden Kollarını açmış senden birşeyler almayı bekliyorlar
Menfaatleri uğruna harcıyorlar saf ve temiz yürekleri

En Güvendiğimiz,Gitmez dediğimiz bile bırakıp gitmedimi bizi...?

Aynada yansıyan görüntümüzdür bize ihanet etmiyecek olan !!!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Korkuyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Git (Me) Be [Şiir]


Hüzün Adası kimdir?

Beni anlatacak iki kelime vardır. Yaşam ve Ölüm. Yarım yamalak işlerden hoşlanmam. Şımarık, bencil ve yalancı insanları sevmem. Bazen patavatsız, kaba olurum. Uzlaşmaya kolay kolay yanaşmam. Düşüncelerimin doğrultusunda davranırım. Kuşkucuyum, bu yüzden herşeye kolayca inanmam. İnandıklarımı da sonuna kadar savunur ve bunun için gereken mücadeleyi veririm. Her işimi tek başıma yapmayı severim. Kendimi kandırmam, herzaman gerçekle yüzleşirim. güçlü ve değerli bulduğum kişilere inanılmaz bir sadakat gösteririm Zayıflıklara tahammül edemem. Daima aşırı uçlarda yaşarım. Hayat görüşüm "ya hep, ya hiç" prensibine dayanır. Yaşamımda renkler yoktur. Var olan renk sadece siyah ve beyazdır. Olanla yetinmek, ortalarda kalmak bana hiç mi hiç uymaz pek çok kişinin göremediği çok farklı ve gizli noktaları görebilir, birbirine bağlayabilir ve bir netice elde edebilirim Asla olayların, konuların kıyısında kalmam. Araştırır, analız eder ve sırlarına inerim. Çok iyi bir dost ama bir o kadar da çok kötü düşmanımdır. Sevdiğim kişilerin her ihtiyacını, ondan evvel düşünür ve yardım ederim. Gizlilik, suskunluk ve kararlılık önemli özelliklerimdendir. Kendimi saklar ama herkesin sırlarını öğrenmek isterim :)). İyi bir gözlemci, iyi bir dinleyiciyim. Sır tutarım. çok konuşmam. Daha ziyade dinlemeyi tercih ederim. Ölüm, ölüm ötesi, mistik, felsefi, bilim ve dini konular ilgi alanım içindedir. Sezgilerim çok güçlüdür. Şöyle veya böyle, neticede oldukça zor bir insanım:)) Aldığım kararlardan asla dönmem. Çok güçlü ve sabırlıyım. Kolay kolay kimseye güvenmem. Dostum yok gibidir.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hüzün Adası, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.