Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Br gemi güvertesinde Tam batarken güneşi yakalamaktır Saçlarından... Okyanusların serinliğini ulaştırmaktır yanlızlığına. Pembelere boyayıp acılarını Gömülesi hayaller kurmaktır... Sevmek, Çimenlere düşen bir damla çiğ tanesini soluklamaktır. Paylaşımıdır gözlerdeki hüznün... Dudaklardaki tebessüme Boşluklardaki bi sese Asılı kalmaktır! Sevmek, Yağmurun sırılsıklamlığına inat Sonbahar yaprakları gibi kurumaktır. Sonra dolunay parlaklığına bürünüp Zifiri geceye sokulmak, Kanının hala damarlarında aktığını hissetmek, Bıçak sokulmuş tende Acıya bulanmaktır! Sevmek, Karanlığına teslimiyettir çaresizliğin... Hayallerini renkli uçurtmalara yükleyip ...iplerini salıvermektir! Uykuyu kalın bir yorgan yapıp kederlerine Yorgun gecelere inat kapatmamaktır Ağlamaktan kurşun gibi ağırlaşan kirpiklerini... Sevmek, Yüreğin zerreciklere bölünmüş yalın hali... Alıp başını gidenlere inat -yumruğun sımsıkı Kalakalmaktır! Karmaşık dizelere dönüştürerek heceleri, Duygularını yüreğinin en ücra köşelerinde En paslı zincirlere vurmaktır... Sevmek, Herşeyin bomboş Yaşamın bir hiç olduğunu öğrenmektir -ansızın! Bir yabancıya bakar gibi kaçmaktır aynalardan... Beyninden, Yüreğinden, Hatta kendinden nefret etmektir! Yokolmaktır ümütsizliğin titrek dilimlerinde... Gözyaşlarının sellere dönüşmesine, Hain bir elin kalbini söküp götürmesine Hiç ama hiç aldırmamaktır... Sevmek, Doludizgin nehirler misali denizlere koşmaktır. Soğuk rüzgarların eteklerine bırakıvermektir hüzünlerini... Sokulmaktır ölümün beyaz hücrelerine. Eziikliğini yaşamaktır Kaybetmenin, Katbedilmişliğin... Sevdasını alıp da hançerlenmiş sırtına Asırlık ağaçlar gibi Yıkılıvermektir...!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sevtap Kasapoğulları, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |