Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
bir cennete falan yollar bilakis makus ekseni muhanete dalan yollar sevda başa taçlığımda susuzluğum açlığımda yok cebimde harçlığımda gençliğimi çalan yollar ne bütünü hicri vü zar ne bağın tüm gülü sızar yaşadıkca uzar uzar namı diğer yılan yollar ayağını sürüdükce bitmez ömrün çürüdükce sen ileri yürüdükce gerilerde kalan yolllar kimi evli kimi sözlü sıla gibi yeşil özlü eşekleri üzüm gözlü sırtlarında palan yollar üstünde viran yıkıntın yürekte bitmez sıkıntın çamur sıçratır birikintin içli içli nalan yollar adamın kendini bala asması kolaymı dala iki külek unu kala guırbet ele salan yollar sorulur kurunca sini bazı ahlak bazı dini acıların geçer bini ücretini alan yollar türlü sanat icrasına en uzak yer ücrasına akar suyun mecrasına seni mecbur kılan yollar ay kararmış ışık sönük başın yerde bakış donuk yönü muallaka dönük şöhretini bulan yollar gün sıcak gece serince içte hicranı derince fecrine göğüs gerince çakıl taşı talan yollar can yoldaşı arar şahsın bir nefeste tam bin ahsın önlerimde sessiz mahsun efsanesi yalan yollar durgunlukla çıkar harbe uzanır şarkına garbe sizinde işiniz zor be yokmudur bir sılan yollar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |