Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
et kemik fiyatın bulur fahiş it üşenme yürü git yanına varda hele bir dokun sen tam bin ah işit iş itlaf etmekle bitse bunları yağından yapardık saf sabunları kalan kısmı edip kedi maması kurtulurdun ama işin aması cinayet sayıyor hayvan hakları alır saçın siyah yeri akları tazminat ödetip cereme keser kalmaz cebinde ki paradan eser keseri kapıncak geçir başlara kafayı bula bir alay yaşlara ayyaşlara kalmış uyku hab ile ulan devlet değil sanki kabile abiler ablalar bir hayvan kadar hakkın yokmu insan ömrünü adar yarım kilo kıyma yahut az ete talim et ay boyu üç beş gazete okuma kal cahil iskele dahil gezeme denizde körfezi sahil misakı millinin dışında kalıp yeme kaşar peynir bir kaç kalıp laçkalık akar el attığın yerden üst geçite varmaz ve bariyerden fırlar adamcağız tez çıkar yola asfalt zemin olur ona karyola kazırlar yeterki biraz tarif et ispartula maket bıçak marifet toplarlar acele tez naaşını malesef alamaz son maaşını aşınır bu yolda millet aşınır evinde oturmaz birgün taşınır imkanın var ise müsait hal et getir vatandaşa yedir ithal et haleti ruhiye çabuk ol arttır günlük protein tüketim şarttır al gıdanı bırakma çakala ite alaimi sema önce kalite..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |