"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
sanmam ki yinede nazla yazarım ömrümüz yeterse belkide mirim altı yüz bindende fazla yazarım sayı mühim değil elbet kalite ister bir adet nam çıksın elite aniden fırlar yol taşı sal ite müstesna ola ki hızla yazarım hayatta olmadı ambar kilerim yine fakir geçer bundan ilerim şiirlerle mesut olman dilerim büyük bir zevk ile hazla yazarım beyazlık en şirin parlayan ayda estetik güzellik müşterek payda sanat sağlamalı topluma fayda ölçüsü kriter bazla yazarım dayı! Türkçe out gavurcası in şu öz benliğine bu nası bi kin? olmasın anadil kendi musikin maraz çıkarırım cazla yazarım layıkı pek bulmaz ilgi alaka ekseri meylim var kolu çolaka alkışı yapıyor yağcı yalaka eleştiri türü gazla yazarım zalimce kovarken tavşanı tazı baştan başa sevda olmasın yazı konu sıkıntısı çekersem bazı basit bir tavukla kazla yazarım bırakma tedbiri serde aymazlık ser gider çekemez etse gammazlık şairlik denen ne? dilde cambazlık üstadım artistik pozla yazarız kuzu sevda desen '' avcı gezdirir! '' çobana taş ile başı ezdirir tilkiler meali kurda sezdirir '' ortalık dumanla tozla '' yazarım manzumu zor gelir çevir mansura bakıp gözde bayrak aşkı yansıra can feda ülkemin türlü unsura çerkesi türkmeni lazla yazarım yetişmez her zaman sözün serisi azıcık yardım al laftır gerisi acıyor halime ilham perisi elinde bağlama sazla yazarım hayalin ise ki açar gül biter sıcak bir havada bülbülü öter üzülme sevgili sen iste yeter her vakit baharla yazla yazarım.. ah amanin amanin vaaay..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |