Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
-Şu Emin'i bir arayayım da akşam saçları Dede Korkut Hikayeleri ihtişamında eşimi kordonda atlı bir sefaya sürükleyip yılların rövanşını alayım. Rövanş dostluk maçı kıvamından seviye ile olsun birde arabanın içine çiçekler dolsun. Beynine USB girişinden enjekte takılmış çipten sadece aranacak numaraları geçirmesi kafi şekilde iki kere "Emin, Emin!" dedi içinden ve zihnine bağlanmış bu acaip Aselsan menşeyli aygıttan ses zihninde yankılanmaya başladı -Emin şu an sandalda...Emin şu an sandalda...Operatör sizi yardımcısına bağlıyor, lütfen bekleyiniz...Algı dairesi olarak beklettiğimiz için üzgünüz, lütfen bekleyiniz... Boğazda canlı balıkları son kez görüşünü ve sonrasında kentin Su Ürünleri Fakültesince tertiplenen sanal balık avı şenliklerini, İntihar Emin'in uydu bağlantılı oltasıyla nano teknolojik robot balıkları "Benim atamda avlıyomuştu beyaaa" deyişini gözlerinin önüne getirdi. Hoş son canlı gördüğü balık birkaç hırpani sardalye idi. Derken Eminin kahyası siyahi adam yarım yamalak Türkçesi ile ki bu dil ona dijital olarak yüklenmesinden ötürü sorduğunuz sorudan Üç saniye sonra cevap zihinlerde dijitalize olup dönmekteydi -Buyrun abiii! -Nabıyonuz? -Nabalım, Emin aabim sandalda, bende atlara yem veriyom beyaa... İçinden bir Afrikalının kısa sürede Roman aksanına dilsel dönüşümüne gülüp -Akşam 8 de araba isteyecektim merkeze yakınız, Güzelyalı'da, bide Emine Teyze'den çiçek alın arabanın içine bolca, ama 30 TL olsun ebadı anladın değil mi? -Tamam abicim ben allederim sen üzme tatlı canını, atların nalları vurunca sokağında inesiniz aşarıya beyaaa... -Tamam koçyiğit dedi ve kesti zihninde bağlantıyı Bir an "Koçyiğit" lafını nicedir kullanmadığını anlayıp, ehlil tabiatından utanarak düşündü bu sert kıvrımlı kelimeyi niye kullandığını. İşler olan kelimeler bazen höt zöt kostümü ile olmayacak işleri bile oldururdu bu uyuşuk toplumda. Bir plan yapıp akşam için eşini dolaştırıp sonrasında lise zamanlarında sivilceli bir kulüp olan "Hassas Adamlar Kulübü" toplantısına her yıl olduğu gibi katılıp, şaşırma duygusu cepte ilerlemeyi düşünerek son heykeline daldı. Atölyesinde kimi kuruyan ekmekleri balıksızlıktan vahşileşen martılara serpmek üzere...(Devam edecek) Cumhur Ç. Not: İmla hataları için özür dilerim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cumhur Çırnaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |