Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
ALTI ÜSTÜ ,ENİ SONU -Bölünmüş olmak çarpılmış kalmaktan iyidir hep, -Toplamaksa daha iyidir çıkarmaktan. -En iyisiyse eşitlemektir. Kalınca bir tahtaya bakıp,şükretmek...sadece bir tahta olmadığın için. Bir çınarın gölgesinde otururken, çınar olmayı istemek...hem de yürekten... İğrenmek bütün böceklerden ve hep bir böcek gibi mide bulandırmak üstüne üstlük. Kısa cümlelerle çok şey anlatmak ve hep uzun cümleler kurmayı düşlemek sana yazarken. Azla yetinmek;çoğu bulmak için.Sadece daha çoğunu... Öfke kusmak sevgiyi konuşurken,sonra ince ince dokundurmak ,içimizdeki sevimsizliklere . Aşk diye söylenip durmak her öğün, öğün aralarındaysa birer kaşık bal çalmak aldattığını ağzına ve hayaller kurmak,belki de hayatın kendini SADAKAT-SİZ bulmak için. Ana, ata bilmeden yaşamak,AVRUPALI olmak düşüyle... ÇIRPINMAK AĞINA DÜŞMÜŞ SİNEK GİBİ ÖRÜMCEĞİN,SONUNU BİLDİĞİ HALDE DİRENMEK ÖLÜME,SONRA ÇARESİZLİKLERE BAKIP GÜLMEK BIYIK ALTINDAN,... -Bölünmüş olmak,çarpılmış kalmaktan iyidir hep -Toplamaksa daha iyidir çıkarmaktan -En iyisiyse eşitlenmektir ... Kırmızı halılara vurgun yaşamak,kırmızı koltuklara saplanıp kalmak,kırmızı varken siyaha sevdalanmak.. Yaşamak altı üstü,varı yoğu,eni sonu... Uçurmak düşleri en kıyak uçurtmalarla,sonra salıvermek kalanları, poyrazdan esen yoklukların koynuna.. İnce durmak,kalın düşünmek,ucuz bakmak... Zarfını açmak kokulu namelerin,sonra buruşturup atmak yenisi için eskisini.. Ez kaza aynaya bakmak ,aynada gördüklerinden hoşnut. Aynaysa gördüklerinden sonra bin pişman... Koşmak ayaklarına inat,için geçene kadar direnmek uykuya,kafan şişene kadar düşünmek elde avuçta kalanı. -Sonra ,bölmek ekmeğini,sonra bölmek sevgini,sonra bölünmek sevdiklerine... -Sonra toplamak anılarını,ekip biçmek kısaca,toplamak kalanlarını, -ve eşitlemek,eşitlenmek sıfıra...dindirmek içindeki öfkeyi,bırakmak ince hesapları,silmek karanlıkları... ALTI ÜSTÜ,VARI YOĞU,ENİ SONU YAŞAMAK DİYE.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © TâLâN Ayşe KAYI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |