Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
söylenmemiş sözler gelir aklıma bazen derken çoğu zaman olur hayat izin vermez mola vermeye bazen düşüncelerimi bırakıp gidesim gelir Bazen.......................................... hızlı adımlarla koşan korkulara nefesinle bir çelim atmak istersin nefesin yerinde saydığını göremezken korkular düşen ter damlacıklarını sayar Bazen............................................... içindeki buzun çözüldüğünü dağıldığını hissedersin gidişiyle dönüşü olmayan yola bir duvar örmek istersin unutmak aklının kıyılarında gezinirken anılar bir oda açar yerleşir yüreğine Bazen................................................ avuçlarından kayıp giden umut bir güvercin olarak pencerene konuverse yüreğime gel dersin hayal dünyasının anahtarını aramaya başlarsın sen ararken umut tekrar yok olur yalnızlık bir sürüngen gibi ağır ağır yaklaşmaya başladığında mazide kalanlara sımsıkı sarılırsın Bazen..................................................... aldanışlarına kahır eder uçuşan nefesine tükürmek istersin öfken inat ettikçe soluğu aynada alırsın ne üzülürsün ne ağlarsın kendini göremezsin aynada Bazen....................................................... sabahın ilk saatlerinde düşlerini bir çocuk gibi oyuna gönderirsin akşam gün batımı eve çağırdığında aralarına kabusların karıştığını göremezsin Bazen..................................................... uçurumuna meydan okuyabileceğin bir dağ ararsın hayat omuzuna dokunan bir el yüzüne vuran sıcak bir nefes çıkartır karşına günün birinde aradığın uçurumun bir insan ağzı içinde oldugunu göremezsin yaralar devasız dualar yarım niyetler bozuk çıktıkça aminler kar etmez..................................... SEVDA GENCER.......................................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |