|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
Ayna ve bir puro eşliğinde kestiğim saçlarım. Aynada ki kadın yabancılaşıyor ve git gide farklı bir dünya insanı gibi gelmeye başlıyor gözüme. Aynı şehri paylaşıyorum onunla hatta daha da fazlası. Hatta öyle ki o benden daha çok şey biliyor bana dair. Ne güzel onun kadar tanımak isterdim beni. Saat 01.08 yüksek ihtimalle içinde bulunduğum durumlardan ötürü bu geceyi de sabah edip; sabah tanıdık olmaya çalıştığım hayatla baş başa güne başlayacağım ve sen ordan bakarken uzak kalma çünkü, çünkü ben bile bana yaklaşamıyorum. Benim yabancı kaldığım bana, benden yakın kalmak...
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Büyük üstadında dediği gibi hamdım, ben pişerken yandım. . .
Etkilendiği Yazarlar:
hatice tül kübra tüzün
|
|
|