"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Son zamanlarda , özellikle sosyal mercilerde iki kilo rakı bitirmiş edası ile reklamlarda kadife sesli ayılardan gına geldi. F-16 pilotu sanırsınız... “Olmadı amerika, patatesleri soydum, kediyi çişe çıkardım”... Model aranıyor... İklim fantazisinin içinde de hep aynı hödükler. Bilindik belgesel kanalları, insanları yeniden dökmek için sokağa yatırım yaptılar. Yüz tanıtımı, aşinalık sunuyorlar... Oturttuklarında taşları bu hadsizleri” aydın” belirli kisveler altında sunacaklar, sokağa. Yersen! Günlük değil, uzun vadeli casus sunumu, bunlar... Molotoflar, fişekler ve sapanların yerine yeni sunumlarıyla çıkacaklar Türkiye’ nin karşısına. Bu bir sızmanın bildirimidir (Hey RÜTÜK)... Savaş! Belgesellere dikkat!!! Reklamlara (!) Frekans aralığı 0,1 olan radyolara.!. İllegal dizi yayını yapan sözüm ona bahis sitelerine, gayeleri 3 kuruş değil ve onlarda bahis şirketi görünümlü casuslar. Empoze! Dikkat (ünlem) Porno siteleri kuranlara, izleyenleri ağına düşürüp bankada veya evinde neyi varsa alıp gidenlere. Şantaj mafyasına (!) Akıllı, uslu adamlar, madamlar niye kuzu kuzu bankaya gittiler sanıyorsunuz... (!) Hey gidi Sülün Osman... Çakı var tırnak makası var bitmeyen kalem, tükenmeyen pil var... İttifağa karşıyım diyen, tek başıma savaşırım diyen sonra kuyruğunu bacaklarının arasına kıstırıp kapı kapı gezen bir cehalet halk partisi var... İzin alsalar aponun elini öpüp, pkk lılarla sarmaş dolaş meydanlarda oy isteyecek bir KILIÇTAROĞLU var. İktidar uğruna ellerine şehit kanı bulaşmış pezevenklerin elini sıkacak kadar çaresiz, yüzsüz, hain var... Çok var bunlardan... Başını, dizine koyup okşatacak meraller. Erbakancı görünüp ruhunu şeytana satan çok şebekler var. Hadi biz Türkiye, İslamiyet için buluştuk... Siz kimin için, hiçler!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bay Nida, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |