..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Funda Görenoğlu




28 Ağustos 2003
Sevdim..  
Funda Görenoğlu
şimdi bir iirafım var sana.. anlattığın hiç bir masalda uyumuyordum aslında..


:CHHH:
Sevdim..

önce ömrümün sonuna kadar her tende özleyeceğim kokunu sevdim..sana susamışlığım böyle
başladı..evet susamıştım sana , sadece kokundu bildiğim..yüreğime sevdanı ektim , kokunla suladım toprağını..gözlerimi kapadım ve gerçeklere dair ne varsa yok sayıp , yola çıktım..

bekletmemeliydim seni..öyle ya hayat çok kısaydı..geç kalmamalıydım sana , bilirsin bir tanem sevda üzerine hesaplar bana göre değil..nadasa bırakmam yüreğimi , kokun sevda tohumlarıma iyi gelmişti..tomurcuklanmadan yetişmeliydim sana..

özlemle sarıldığımız ilk gün vardı ya..sevdamız dudaklarımızdan döküldükten hemen sonra..
sarhoştum kollarında..sende yok olmaya koşarken bedenim , tüm yasak ve olmazları hapsettim..gözlerine baktım..evet o mavilikte er geç boğulacaktım..

Sevdim..

sonra sesini duydum..bizden bahseden , bir ömür vaat eden sesini sevdim..sen anlattın , ben dinledim..sesinde , kelimelerinde , yüreğinde kayboldum..ve gerçekleri haykıran diğer tüm sesleri susturdum..

gerçeklerin sessizliğinde , senin sesine tutundum..sesin , vaatler veren..sesin ,bana inan diyen..
yalanlarını bana masal gibi dinlettin..ben her masalını sevdim bebeğim..adı üstünde masal..
yani masal..kısaca masal..şimdi bir itirafım var sana..anlattığın hiçbir masalda uyumuyordum
aslında..

sesin , seni üzmemek için dedi..sesin bana güvenmiyorsan git dedi..sana hesap sormaktan ben utandım..yakışmadı sevdama..başım dik ilk yalanımı söyledim..kendimden bile daha çok inandığımı sana..bu da benim masalımdı bir tanem..

Sevdim..

öylece bana alışmanı sevdim..sustukça , sormadıkça zamanı hoyratça kullanmanı sevdim.. bir kızımız olsun diyen sesinin , yıllar sonra , olur da bir gün ayrılırsak diye başlayan cümlelerini bile sevdim..beni hiçe sayan bencilliğini sevdim..soran gözlerime öfkeli haykırışlarını sevdim..

başka kollardan , başka yataklardan bana gelişini sevdim..hiçbir mazeret göstermeye ihtiyacı olmayan mağrur tavrını , benim nasılsa bıraktığın yerde olacağımı bilen yüreğini sevdim..kızma aşkım..bıraktığın yerde olmayı ben de istedim..

sen üzülme diye yalnızlığımı sevdim..her gece senin yerine ertelenmişliğime sarıldım ve her
yeni güne seni daha çok severek başladım..içimden binlerce ses durma kaç derken , ben her gün beni bir kez daha öldürmeni sevdim..

Sevdim..

ilk önce gerçeklerin sessizliği bozuldu..duymak istemedim hiç birini..sana koştum..masallarına..en güzel masalını anlatmalıydın bana..neden sustun sevgilim ?
bilirdin , senden başka gerçek yoktu..seni sevdim..

yıllar geçti bir tanem..bekle diyen sesinle uzun yıllar geçti..seni yaşadığım o yılları sevdim
ben..alışmıştın suskunluğuma..her şeye rağmen sevmelerime..arada bir isyan edip , sonra bin
pişman sana dönmelerime..bense hiç alışamadım beklemeye..

görmedin aşkım..senden önce yalnızlığım terk etti beni..bizim için tüm kapılarını sıkı sıkı kapattığım dünyamdan çıkıp gitti..yalnızlığım sen demekti..yalnızlığım sadakat..yalnızlığım bir ömür..yalnızlığım gitti..

Sevdim..

yalnızlığımın ardından , o kapıdan sessizce sensizliğe süzülürken , bana gitme demeyişini
sevdim..aslına bakarsan farkında bile değildin..ben nasılsa oralarda bir yerdeydim ya hep senin için..oralarda yalnız değildim..keşke bunu fark etseydin..

sensizliğin olduğu yerler karanlıktı bebeğim..geceydi hep..nemli..sıcak..boğucu..seni anlattım
geceye..zamanın bize ne yaptığını anlattım..yüreğimdeydin hep..gözlerimde..dilimde..fark etmedin ya yokluğumu..bedenim yaşarken geceyi , ruhum sende kayboldu..

kırgınlığımı anlattım yokluğuna..bana sahip çıkmayışını..ağladım gecenin omzunda..yıldızlar
göz yaşlarımı sildi..yanaklarımdan öptü yakamozlar..şimdi git dedi gece..seviyorsan git..buraya ait değilsin..yüreğin ona açıyorsa hala , yalnız da değilsin..

Sevdim..

hiçbir şey olmamışçasına bana sarılmanı sevdim..ama aynı umarsızlıkla..öyle ya bilmiyordun
nerelerdeydim..sana göre hala bıraktığın yerde , sana göre hala.. yapamadım bir tanem..gözlerine bakıp da ben buralardaydım diyemedim..ve gittin..

farkında olmadan sevdiğim o mağrur tavrını almışım senden..başım dik yolcu ettim seni..umarsızlık değil bebeğim..sevgisizlik hiç değil..seni durdurmayışım kendime
verdiğim cezaydı..seni aldattım ya , artık sana dokunmak bana yakışmayacaktı..

ne desen haklısın bir tanem..ne yapsan kızamam sana..söylemiştim..sen bile zarar
veremezsin sana olan aşkıma..sadece şunu bil..seni aldatırken yalnız değildim..
sen de oradaydın , yanı başımda..

















.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...
Gönderen: pelin / izmir
14 Ekim 2003
itiraflar, sevgi mevzu bahis olduğunda nedense açığa çıkmaz..saklanır yürek içinde..sevgi susturur..Ki aslında hiçbir zaman uyumadık biz..uyuduğumuzu sandılar, masallar söylediler..dinledik ama inanmadık biz..inanıyormuş gibi yaptık çünkü sevdik.. Kutlarım Funda..nasıl da içine çekti bu yazı beni..satırlarda kayboldum sanki..Yüreğini temiz tut ve ne olursa olsun, küsme sen sevgiye..hep sev..bir gün../..bir gün birileri inanabileceğin bir masal anlatır belki..ne dersin..? Sevgimle..İz'e hoş geldin...yazılarının devamını diliyorum..

:: gece ve yıldızlar...
Gönderen: Siyah / Bornova/İzmir
30 Ağustos 2003
"...kırgınlığımı anlattım yokluğuna..bana sahip çıkmayışını..ağladım gecenin omzunda..yıldızlar göz yaşlarımı sildi..." Öncelikle hoşgeldin sevgili funda ve ne iyi ettin... Deniz rakı kokuyordu bir gece, sahil kenarında çimler üstünde, bir türkü dudaklarımda; gözlerindeki yaşı sil canım benim/ burda bırak git/ gereksiz artık/ anlamı yok sözlerin/ bu aşk gömülmeli... kelimelerin ve kullandığın imgeler aldı götürdü beni, gecedir yalnızların uğrağı ve benimde gözyaşlarımı siler bazen yıldızlar, bilirsin gece koyar yalnızlıklar... yüreğin susmasın hiç.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hangi Ben'i Sevdin..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavilerin... [Şiir]
Bir Kadın Bir Adam [Şiir]


Funda Görenoğlu kimdir?

insana dair tüm hisleri özgürce yaşamaya çalışırken yüreğimden taşanların ifadesi yazmak. .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda Görenoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.