|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
18 Mart 2004
Değişmeli
değişecek
Gültekin BAYIR
değiştirlmek üzere hazırlanmaktadır... |
|
:: aslında fena deil.. |
Gönderen: beter / İstanbul/Türkiye
|
3 Ekim 2006 |
|
| Tanımlamalar başarılı, ancak zaman zaman laf sıkışıklıklarına dönüşmesini engelleyememişsin. Bazı cümle dizilişlerinin gözden geçirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Çok şey anlatmak aceleciliğiyle ağızdan çıkarken yazılmış havası oluşmuş yani bi acelecilik söz konusu. Köyden askere gidişini anlatan paragraf karışık ve başarısız.Sindirerek tekrar yazılsa iyi olur kanaatindeyim.
Bir de öykü de hangi konunun anlatılmak istendiğini merak ettim. Halil'in hapis hayatının Halil'e etkileri mi? Halil'in köy ve aile hayatı, kızının başına gelenler vs. mi? Dostluk mu? Şeref kavramı mı? Mafyalaşmış toplumumuz mu:)? Hepsi birden mi!!!? Fazla olmuş sanırım.
Yine de başarılı bir anlatımınız var, yazarken aceleci davranmazsanız zevkle okuyacağım sanırım. |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Zaman daralıyordu, adeta demir sertliğindeki grimsi akşam karartıları etrafımızdaki yerlerini alırken eksik olan metal seslerini bilinçaltımız tedarik etmekteydi. Aman tanrım buda mı olacaktı dedi Elophis. . .
Etkilendiği Yazarlar:
T-H-O-S-H-U-N
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|