İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Bir masal kuşu kondu pencereye. Öyle rengarenk falan değil. Çirkin hatta... Ama bir masaldan başka yere yakışmazdı yine de... Bakıştılar kızla. Uçtu kuş... Sanki hiçbir şey olmamış gibi devam etti kız hüznüne kaldığı yerden. Oysa ne kadar çok severdi masalları, masalcıları... Hayalleri vardı peşinde koştuğu, masallardan çalıntı. İnanamadı hiç yaşadığı gerçekliğe. Ve gerçek olamayacak hayallerle dolu masallar, biliyordu bunu. Buydu belki de hüznün böylesine uzun misafirliği hayatında... Yine de bir masal onun olacaktı birgün, bir masal olacaktı, inanıyordu umutsuzca... Kapının önünden her geçene hayal dağıtıyordu. '' İşte geldi, bana geldi. '' Oysa gelmiyordu kimse. Kimi beklediğini bile bilmiyordu. Niye beklediğini... Sevilmek değildi hayali... sevmek hiç değil... Doğduğundan beri eksik bir yanı vardı. Ne zaman sevinse içinde sızlayan bir yer... Ne zaman üzülse gülümseyen... Hiç bir anı yaşayamıyordu öğretildiği gibi. Sanki istediği herşey olsa yine de mutsuzluktan ölecekti... İşte böyle bir gece daha çöktü kızın üstüne... Kendinden sıkılsa da atamıyordu işte bir kenara kendini. Bir gece daha çöktü... Gömülüp hayaline mutluluğunun, karıştı geceye kız... Ve bir hayal daha çöktü geceye...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Figen Gündöndü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |