..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > zeliha gökkan




30 Ocak 2005
Gülüşünüzü Çoğaltın  
uzman değilim ama bildiğim ve uygulamaya çalıştığım birkaç önerim var işe yarıyor...

zeliha gökkan


İsterseniz gülümseyerek başlayabilirsiniz ilk adım olarak, gülüşünüzü çoğalttığınızda koştuğunuzu göreceksiniz...


:CBFC:
Size birkaç önerim var, deneyin işe yaradığını göreceksiniz.
Yaşam denilen sahnede rolünü en iyi oynayan kişi mutlu olur.
Öncelikle yüreğinizi ,düşüncenizi ve ruhunuzu her türlü olumsuzluktan arındırmaya çalışın, temiz tutun ,koruyun.
Bilinçli bir hata yapmayın. İstem dışı hata yaparsanız eğer üzülmeyin, hatanıza sahip çıkın ve deneyim olarak kabullenip bir daha yapmamaya özen gösterin.
Güne mutlaka gülümseyerek başlayın. Yüzünüzdeki gülüşün tüm gününüze
yansıyacağını göreceksiniz. Elinizden geldiğince gülüşünüzü çoğaltın , iyi hissetmenin en iyi yolu budur. Çevrenizdeki insanları mutlu etmek için
motive edin, bu size huzur olarak geri döner.
Sevgi yaşamınızın her anında yüreğinizde sımsıcak bulunsun. Sevgi dolu bir yürek taşıyan insan, güzel enerjiler yayar çevresine ve gözler asla yalan söylemez. Sevgiyi yaşamının her anında yaşayan insan bu koruyucu zırh sayesinde mutlaka karşılık da görür.
Yüreği , düşüncesi ve ruhu temiz insanlar sevgi ile bakar insanlara ,
iç huzurunu sağlamış insan da mutlu olur.
Kısacası
Gülüşünüzü çoğaltın, güzel bakıp güzel görün, düşüncenizi temiz tutun,
yüreğinizi sevgi ile sımsıcak tutun, ruhunuzu çirkin olan her şeyden arındırın, göreceksiniz işe yarayacak...
İsterseniz gülümseyerek başlayabilirsiniz ilk adım olarak, gülüşünüzü
çoğalttığınızda koştuğunuzu göreceksiniz...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkı Öğrenmek
Aynı Yolda

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İbreti Alem [Şiir]
Ömrüm [Şiir]
Giderken [Şiir]
Temaşa [Şiir]
Hergele [Şiir]
Gülüm [Şiir]
Sensiz Ben Ağlarım [Şiir]
Seni Sevdim [Şiir]
Seyir [Şiir]
Harami [Şiir]


zeliha gökkan kimdir?

www. aynizeliha. com Öncelikle anneyim en sevdiğim işim bu, geçimimi eczacılık mesleğimle sağlıyorum , izedebiyat bendeki şiir sevdasının ateşinin yandığı ilk durağım oldu,yazmak bende tutku haline geldi kısa sürede. mayıs 2004 te eczacıbaşı ilaç sponsorluğunda 'hediyem olsun'isimli şiir kitabım yayınlandı. kitabıma yoğunlaştığım süreçte şiirlerde melodiler duydum. derken şarkı sözü yazıp besteler yapmaya başladım. mesam (müzik eserleri sahipleri birliği)üyesiyim. hayat tesadüflerle dolu. daha neler olacak hayatımda bilmiyorum. iyisimi siz beni takip etmeye devam edin. . :)

Etkilendiği Yazarlar:
yaşama dair ne varsa herşey, herkes..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © zeliha gökkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.