Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Şafaklarımızı hasret rengine boyadılar. İncitmekten korktuğumuz goncaları soldurup, yerine hicran tohumları bıraktılar. Umutlar çağlardı içimizde, özlem setleri örüp ömrümüze, hayallerimizi, ümitlerimizi unutturdular... Biz böyle değildik gülüm... Aşinaydı tebessümlere dudaklarımız. Gözlerimizden yükselirdi kahkahalarımız. Kuş kanatlarında süzülürdük sevda ovalarına, çocuklar gibi şen, kelebekler kadar masum. Gönül semalarında uçmaktı özlemimiz. Sevgiyi bilmeyen, bî-amân kalpler, kanatlarımızı kırdılar... Biz böyle değildik gülüm... Aşkı görürdük, gönül aynalarımızda. Söndürüp içimizdeki umut kandillerini, aynamızı puslandırdılar. Rüyalar görürdük, bir zamanlar. Umuda dair, yarına dair, vuslata dair. Nâ-ehl diller, düşlerimizi şerre yordular... Biz böyle değildik gülüm... Makamı sevgi, güftesi umut olan, en içli şarkılar vardı dilimizde. Nevh ile öterdi güvercinler gönül bahçemizde.. Ne çare ki, dinlemekten imtinâ edip, o güzelim nağmeleri susturdular... Biz böyle değildik gülüm... Yeminlerimizi boynu bükük koydular. Sevgi fidelerimize, şebnemlerin yağmasını yasaklayıp, vahalarda kuruttular.. Nabzımızda atan, yarın hevesini, prangalara vurdular. Ömrümüzün baharını hazana çevirip, bizi hüzne alıştırdılar. Kandırıldık gülüm!.. "Alınyazısı" diye, "kader" diye, büyümeyen yüreğimizi aldattılar. Biz böyle değildik gülüm...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seynur İnal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |