..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Nihan Köse




29 Ocak 2007
Kabullenişler  
Nihan Köse
Çok derindi yarası ayın, çok keskindi kırıkları kalbin...


:BJJE:
Güneşin ayla yaşadığı çelişkileri yaşıyordu akıl ve kalp...
Güneş aya ne kadar vurguluyorsa güçlülüğünü..
Akıl da kalbe anlatmaya çalışıyordu üstünlüğünü..
Ama ay hiçbir zaman vazgeçemez ya yıldızlarından, kalp de vazgeçemiyordu duygularından..
Alışmıştı kraterleriyle yaşamaya ay,belki de öyle mutluydu;binlerce kez kırılan parçalarını yeniden birleştirmekten bıkmamıştı kalp de..
En parlak ışıkları yansıttığını düşünerek mutlu olmuşken,o koca göktaşı çarptı ve çok büyük bir boşluk oluşturdu ayın yüzeyinde..
Tam da tüm parçaları eksiksiz ve düzgün birleştirdiğini düşünmüşken kalp, bir kez daha çok sert bir çarpış yaşamıştı zemine..
Çok derindi yarası ayın, çok keskindi kırıkları kalbin...
Büyük, koskocaman bir boşluktu, doldurulması zor ve hatta imkansız; sivri ve can yakıcıydı kırıkları her birinde ayrı bir duyguyu barındıran..
Ay, o yüzünü karanlığa çevirmişti artık, ışımıyordu, parlamıyordu bu evrende; kalpse tüm parçaları ayrı bir yere savurmuştu ve çırpıntısını kesmeye karar vermişti bu bedende..
Ama bir süre sonra ay anlamıştı ki ne kadar dirense de bir gün o karanlık yüzü aydınlanacak, parıldayacak, eski ışıltısına kavuşacaktı; kalp de tüm kırıklarını yine yeniden tek tek birleştirecek ve yeni bir şekil oluşturacaktı kendine, tüm duyguları yeniden bir araya getirecekti istese de istemese de..
Ve o gün geldiğinde..
Ay yeniden göz kamaştırıcı bir şekilde parıldıyordu yıldızlarıyla birlikte, ta ki yeni bir yıldızı kayana dek..
Kalpse yeniden sevmişti kendi gibi bir kalbi, ta ki kırılacak başka parçaları ya da çırpınacak daha fazla gücü kalmayana dek...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ne Kadar Gerçeğiz?
Basit (!) Bir Hikaye

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düşsel Sanrı [Şiir]
Karma Şehrin Ortasında Bir Yaşamın İniş ve Çıkışları (1. Bölüm) [Öykü]
Karma Şehrin Ortasında Bir Yaşamın İniş ve Çıkışları (4. Bölüm) [Öykü]
Karma Şehrin Ortasında Bir Yaşamın İniş ve Çıkışları (2. Bölüm) [Öykü]
Karma Şehrin Ortasında Bir Yaşamın İniş ve Çıkışları (3. Bölüm) [Öykü]


Nihan Köse kimdir?

Hayallerini yazılarında yaşayan ya da yaşatan. . . Yazan,çizen ve dinleyen herhangi biri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Yaşam,etrafımdaki hayatlar,insanlar ve düşler...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Nihan Köse, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.