..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > serpil dilbaz




19 Ocak 2011
Tekerrür  
serpil dilbaz
Ne kadar derin çizdin... Bilmek için geri dönüp bakman gerekirdi... Kimsin sen? Ölümün ne demek olduğunu bilmediğim zamanlarda ölen çocukluk arkadaşım mı? Ayrılığın ne demek olduğunu bilmediğimde tayinle uzaklaştırıldığım şehir mi? Giderken çok üzüldüğüm ama şimdi görsem tanımayacağım dost mu? Karatahtaya adımı yazan ve içime ilk suçluluk duygusunu kazıyan sınıf başkanı mı? İçimdeki anlaşılmaz heyecanı körükleyen -ve zannediyorum insanoğlunda sadece bende olan- hormon mu? Bilmiyorum...


:AICJ:
Ne kadar derin çizdin...
Bilmek için geri dönüp bakman gerekirdi...

Kimsin sen?
Ölümün ne demek olduğunu bilmediğim zamanlarda ölen çocukluk arkadaşım mı?
Ayrılığın ne demek olduğunu bilmediğimde tayinle uzaklaştırıldığım şehir mi?
Giderken çok üzüldüğüm ama şimdi görsem tanımayacağım dost mu?
Karatahtaya adımı yazan ve içime ilk suçluluk duygusunu kazıyan sınıf başkanı mı?
İçimdeki anlaşılmaz heyecanı körükleyen -ve zannediyorum insanoğlunda sadece bende olan- hormon mu?
Bilmiyorum...
Ama her neysen hayatımı yönetiyorsun...

Mutlu olduğum zamanlarda içimdeki tedirginlik, mutsuzluğumdaysa hakettiğimi düşündüren.
Nedir rolün, beni böyle yapmaktaki doyumun?..
Ama derin çizgimsin ya işte hep beni bozan, yalnızlığımı yapıştırıyorsun sonunda alnıma oooh ohhh, 60 70 80 90 yüüüüüz diyerek...

Bilirim hayatta her şey yer değiştirir, bakışlar, zevkler, beğeniler, duygular... Esnekliği marifet saydım bu yüzden, ama sabahları uyandığında bile esneyemeyen çok insan gördüm. Bu beni kararsız tanıttı.

Her zaman elimdekini gönlümce vermek istedim hesapsız, ki yaptım da. Bu beni bazen enayi, bazen iyi, bazen gizli, bazen kolay yaptı...

Açtığın çizgiden yer yaptı diğerleri gittikçe derinleşiyor, sürekli kaşınıyor. Çok kötüsün çünkü kendime olan güvenimi almışsın benden. Nasıl olabilir yaşadığım bir şeyi güzele çevirmek kendime güvenim olmadan? Oldu ki döndü güzele nasıl berbat etmeden devam edebilirim?

Bir hayatım var ve sen yönetiyorsun. Çok adisin! Kimseye açıklanamayacak kadar karmaşıklaştı herşey sayende...
Tek aklıma gelen çözüm baştan başlamak ama biliyorum ki o da yalan çünkü iki elin yakamda.

Ve bu gece bu anlamsız şehirde sen benim bilinmeyenim, sol kulağımdaki ağrıyı tetikliyorsun. İçtiğim şarap yetmiyor. Hayatımı bir dönüm noktasına getirdin ve kollarını göğsüne bağlayıp Nuri Alço kahkahaları atarak seyrediyorsun eserini. Biliyorsun çünkü her şeyin tekerrür edeceğini...


.Eleştiriler & Yorumlar

:: selam
Gönderen: Süleyman Atmış / , Türkiye
30 Ocak 2011
yazıyorum bende.naçizne bir kaç sözüm olacak yazınızla ilgili.konu anlaşılır ve net olmuş bunu şiirsel olarak anlatabilmişsiniz.cümleler yakıcı,ama somut şeyleri ekleyince sihri kaçmış biraz(adi,nuri alço vs..) Finali biraz daha vurucu olsa harika.ama yine de beğendim.emeğinize sağlık




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cennete
Ring Seferi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşkın Yaşı [Şiir]
Çocuk Kahkahası [Şiir]
Özgürlük [Şiir]
Kapan [Şiir]
Bu Merak [Şiir]
Benzin [Şiir]
Gülüş Perdesi [Şiir]
Yağmamur [Şiir]
Çim Kokusu [Şiir]
Bir Gülüş Perdesi [Şiir]


serpil dilbaz kimdir?

HİÇ OLMADI İDDİAM “BEN ÇOK İYİ YAZARIM” DİYE ZATEN OLAMAZ DA. . . AMA ŞUNUN DÜŞÜNÜLMESİNİ ÇOK İSTERİM OKUNAN HER KELİMEDE, BİR KIVILCIM OLSUN İÇLERDE VE GÖRÜLSÜN O AYDINLIKTA, ANLIK DA OLSA, KELİMENİN ARKASINDAKİ ZEKA. . . MESELA :P HALA KORKUYORUM AÇIKLARDA. SU SENİ KALDIRIR AMA KARIŞMAZ ÇIKARSA KARŞINA AZGIN BİR KÖPEKBALIĞI. KÖRDÜR AMA BIRAKMAZ SENİ KENDİ SULARINA, HELE YABANCI OLDUĞUNU BİR ANLARSA!!! TEHLİKE SUYUN KENDİSİ DEĞİL KENDİSİYLE GETİRDİKLERİDİR. . . KISACA DEMEK İSTEDİĞİM İÇİNİZ NE DİYORSA ONU YAPIN. BEN DENİYORUM, HEP DENEDİM, KORKUYORUM AMA HALA DENİYORUM. BEKLEMİYORUM HİÇ BİR ŞEY, YAŞAMI ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM. DİYORUM Kİ: BİR ŞEY VAR BİLİYORUM, BU BEKLENTİSİZ HAYATIMI ONA ATFEDİYORUM. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © serpil dilbaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.