"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Her zaman aramıza ya dağlar ya kayalar ya da sürü sürü insanlar giriyor. Dikenli yollarda bile böğürtlenler oluyorken, seninle bir türlü yollarımız kesişmiyor. Seni düşündüğüm gecelerde bile ay ya hiç olmuyor ya da yarım ay oluyor. Seninle buluştuğum rüyalar bile kabusla sona eriyor. Sensizlik devletsizlik gibi. Sürekli başıma Türk askeri gibi çuval geçiriliyor ya da başımdan aşağı kurşun yağıyor. Üstelik öksüzler gibiyim, benim için ağlayan anam da bulunmuyor. Ey sevgili bu dünya bir çorap gibi. Ya ayağımıza uymuyor ya da başımıza çorap örüyor. Seninle buluşmak şubatın 30'una bile denk gelmiyor. Of of takvim yaprakları gözyaşlarım gibi dökülüyor. Seni nefes gibi içimde tuttuğumda boğuluyorum salı verdiğimde bir oh çekemiyorum. İki ceset gibi bile yan yana gelemiyoruz. Biz bu dünyaya uymuyoruz. Ölümcül yaralar alıyoruz da, birbirimize sarılıp ağlayamıyoruz. Bir ağızdaki iki dudak oluyoruz ve tutkulu şarkılar söylüyoruz; fakat ne yazık ki öpüşemiyoruz. Nice acılar tadıyoruz da doya doya aşkı tadamıyoruz. Ah ah şöyle tadında birbirimize sarılamıyoruz! Bir ekmek oluyoruz sonra dilimlere bölünüyoruz. Parçalıyor bizi bir türlü doymak bilmeyen insanlar. Hep kendini bilmez, başkalarını sevmez insanların ellerinde çöp oluyoruz. Neden yine o insanların gözlerine batıyoruz? İnsanlar yiyorlar, içiyorlar, geniyorlar biz bir şey demiyoruz. Neden onlar buna rağmen yine de kanımızı içmeye çalışıyorlar? Neden aramıza göbeklerini, kıçlarını sokuyorlar? Hayatımıza bir dolmuşun yolcuları gibi giriyorlar. Neden el ele vererek yolumuza taş kamyonu gibi çıkıyorlar? Neden insanlar bunca aşk yaşamalarına rağmen hala sevmeyi bilmiyorlar?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |