..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Servet Alkan




3 Ağustos 2016
Darbe...  
Servet Alkan
Kahrolsun müslümana yaşama hakkı tanımayanlar...


:BJIB:
Aslında hiç böyle bir olay için yazacağım aklıma gelmezdi…Darbe ve 20 .yüzyıl…Ne idüğü belirsiz kimselerin Vatan hainliği…kimsenin inanmayacağı..akıl tutulması..Delilik..
Bir isim koymak çok zor…Yapılan kabul edilemez…Emperyalistlerin canı sıkıldıkça,Türkiyenin kendilerine borcu azaldıkça,Türkler pastadan pay almaya başladıkça çıldıran Siyonistler…
Bu Müslümanların hiç mi çıkarı yok diyen bir Müslüman çıktı..Bunu görmek bize nasip oldu..Yıllarca bu hasretle yaşadım şahsen…Öyle ya hep tek taraflı kazanç iktisata,ekonomiye,fıtrata aykırıdır…Çalış çalış sonra altı ayda bir emperyelistler paranı,variyetini dışarı hortumlasınlar…
Fetönyahu denen ne idüğü belirsiz ılımlı Müslüman kalkışması ile,ne idüğü belirsiz bir deyim attı ortaya..Ilımlı Müslüman ne ola ki?Münafıklık mı?itikadi olarak doğru,yanlış,Helal,haram belirlenmiş kavramlardır..ameli yönden eksiklerimiz farklılıklarımız olsada….ama itikadi yönden zulme,küffara,harama,zillete farklı bir isim koyamaz hiçbir Müslüman..Durup dururken nerden çıkardılae bu kavramı….Müslüman Alimlerimiz nerdeler?
Benim yetişme tarzım,hayata bakışım,İnancım Müslümanlığım bana Vatan,Bayrak.toprak aşkı olmayanın Münafık olduğunu söyler her zaman…Topraksız Müslüman yaşantısını aklım pek almıyor..Bedelini ödediğin toprağın,altında durduğun Bayrağın temel olmazsa olmazımdır…Müslümanlığı yaşamak içinde toprağa ihtiyacımız var…Allahın bizim Müslümanlığımıza çok ihtiyacı yok..ama En büyük Cihat zulmü haykırmak zalime karşı…
Münafıklık için bile toprağa ihtiyaç var…Kağıttan fikirler için bile….Baktığımızda Müslümansan mesele bitmiştir..Hiçbirşeyimize katlanamıyorlar….Ortadoğu hülyalarını Anadolu insanı bozuyor,buna tahammül edemiyorlar….Bu memleketi dedelerimizden emanet aldık…Torunlarımıza daha güçlü daha refah ümran edecek şekilde teslim edeceğiz…
Bize Bütün alanda yeniden ayağa kalkmak yeniden yapılanmak ve durmadan üretmek ,çalışmak düşüyor…Vatansız erkek mi olurmuş?Bu gemiyi terk etmeyeceğiz…Gidecek başka yerimiz olsada olmasada….Anadolu insanının fikri zikri ne olursa olsun günlük politik kavga ve ihtiraslardan uzak toprağına dört elle sarılması gerekmektedir…
Anadolu insanının yüreği çok büyük..Bu memleket çok güzel ve bizim…Borçsuz,kimseye kul olmadığımız Zulüm gören uluslara rehberlik edeceğimiz birlik beraberlik dolu nice asırlara..bizler Fatihin ,bizler Selahaddinin torunlarıyız….Müslümanız çok şükür.
Emperyalistler ve uşakları,kanı bozuklar yine kaybedecektir…Yaşasın güçlü Türkiye…Yaşasın Ümmet yaşasın mazlum halkların kardeşliği…
Darbemi?Geçiniz….O sıradan bir kavram..Arkasında duran iblisleri görelim….Ve nedense bana bu tür olay olduğunda ilk akla İngiltere sonra İsrail sonra Usa geliyor…Kahrolsunlar…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hopkins’e… (Neyse Ne - Sana Ne?.. )
Gülistanıma... (Küçük Kızıma... )
Siyaset Üzerine...
Baba'ma..!
Anne...
Sofra...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fehmi Dayıma.
Mustafa Amca 'Ma.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şival. [Şiir]
Tınbar. [Şiir]
Yoksul Öğüt. [Şiir]
Nekbe. [Şiir]
Fasafiso Korosu. [Şiir]
Harre. [Şiir]
Kayıtsız Estetik. [Şiir]
Ayyuk. [Şiir]
Şira. (Her Şey Mümkün'ün Belgesi) [Şiir]
Çilli Divit'çe. [Şiir]


Servet Alkan kimdir?

İnsanın kendini anlatması zor sanaat. . .

Etkilendiği Yazarlar:
-Tagore--Aragon..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.