Milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar, mahvolur. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Yaşanmamışlıklarını deşelemeye başlar önce, sorgular her şeyini, herkesi irdeler. Ayıklanmış görmek ister kendini ve kimi zaman bencilliğin girdabına kapılır kabullenmese de. Kabuk bağlamış yaraları batar gözüne, keşkeler kovalar belkileri, umut itiraz eder yan odadan, nedenler nasıllar hep bir ağızdan seslenir bizde varız diye. Sorguladığı kendisidir aslında hep bir isim arar sıfat koymak ister bilinmezliğine. Açlık, sevgi, aşk demek ister aslını unutur gölgenin sarhoşluğu alır götürür onu uzaklara. Uzaklar kamaştırır gözlerini, kutup yıldızı onundur artık Jüpiter komşusu. Oysa aynalarla yüzleşmeye korkar, benliği kavrulurken bile hesapsız gel diyecek bir dost eli ister. Onun içindir ki kategorisi yoktur sevginin adı da kimliği de kendisi yalnızdır ama sofraya katıktır, göz yaşına mendildir ya da bir bir elmanın yarısıdır, yeter ki diğer yarısını yüreğinde hazmedecek biri olsun.’’ Suç dünyasında cirit atan bir babanın ailesine uyguladığı şiddet sonucu yetiştirme yurdunda hayatına erken yaşta başlayan kızı Leyla. Leyla’nın hayatının baharında genç bir memur olarak yepyeni umutlara ve aşka sarılmak isterken beklenmeyen bir son. Soluksuz serüven tadında her anında hissedeceğiniz sürükleyici bir hikaye ve bambaşka noktalara evrilen bir final. Sıkıcı cinayet romanlarının aksine, bir an önce sonunu getirmek için elinizden bırakamayacağınız, heyecanla gerilimi tam anlamıyla yaşayacağınız bir hikâye. Bu kitapta sadece bir kadın cinayetini değil aynı zamanda insanlığın da can çekiştiğini göreceğiniz bir dönem romanı okuyacaksınız. Bu cinayeti çözebilmek ve can çekişen insanlığı hayata döndürmek için adeta kalp masajı yapan bir polisin, Poyraz müdürün kaleminden buram buram gerçek kokan hikayeye en yakından tanıklık edeceksiniz. Kitap toplam 23 bölümden ve 193 sayfadan ibarettir. Kitabın ilk taslak hali de el yazısıyla 23 günde yazılmıştır. Hikayenin en ilginç tarafı ise romanda geçen cinayet vakası da tam 23 günün sonunda çözülmüştür.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BARIŞ PEKİNCE, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |