..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > onat kanat akın




9 Mayıs 2005
Evcil Kediden Cep Telefonuna Uazayan Bir Bahar Günü  
onat kanat akın
evet facoult'tan bahsediyorsunuz, "...bu mu yavrunun ismi ? ne cici -hayır o annesinin ismi, yavrunun adı sarkaç -edebi olmuş biraz, annesini karnından sarkıp düşmesi falan ,eco ve umberto'da diğer yavruların isimlerimi ..."


:BJGC:
2005 baharı
hayvanlar yavrulayarak; insan nüfusunun dünya üzerindeki dehşetini azaltmaya uğraşa dursun. benim tek derdim bu şölenden bir siyam yavrusu şeklinde nasibimi almak.
internet üzerinden sürekli evcil hayvan satan ya da vermek isteyenleri takib ediyordum, uzun zamandır da bir siyam kedisi için ilana rastlayamamıştım. iki gün önce bahardan da olsa gerek 3 haftalık mini mi mini renkli mi renkli bir yavrunun çok sevecek birine verilmek istendiğini okudum sayfadan. deli dana eti yemiş gibi mutlu ve bahtiyardım artık.
hatunun numarasını yazıp bir köşeye işimi bitirmek üzere kafamı faturalara odakladım ...
-alo bahar hanımla mı görüşüyorum,
-evet buyrun siz kimsiniz ?
-aa beni tanımıyorsunuz tabi, ben enes , cincırnetin ilan sayfasında yavrulayan kedinizin ...
-evet facoult'tan bahsediyorsunuz,
-bu mu yavrunun ismi ? ne cici
-hayır o annesinin ismi, yavrunun adı sarkaç
-edebi olmuş biraz, annesini karnından sarkıp düşmesi falan ,eco ve umberto'da diğer yavruların isimlerimi
-hayır diğer üç yavrunun isimleri; sarman , pamuk ve maviş
-bunların pek "umberto eco'la ilgisi yok ama ...
-ben okumam zaten eşim okuyor öyle safsataları
umarım kedi erkektir diye geçirdim içimden
-peki derdimi anladınız ben bugün yavruyu almak istiyorum sizden nerde nasıl olacak?
-ben moda da oturuyorum oraya gelirseniz hem sizi tanımış;yani sarkacı neidüğü belirsiz birine veremem , hem de sarkacı alırsınız,,, sanki kedinin bacağını kesip dilencilik yaptırıcaz ..
-peki hanfendi adresi alıyim ben sizden
-moda'yı biliyorsanız az çok mado'yuda bilirsiniz, ( kızılderili atasözü gibi ) onun önünde akşam üzeri 6 sizin için uygun mu?
-tamam bulurum herhalde
-a a çok basit canım 1 bilmiyor musunuz ?
-tamam tamam biliyorum galiba .

bu enteresan diyalog esnasında kadını bana bulaştırdığı gerginliği yoketmenin tek yolu kediciğimi düşünmekti .
bütün gün işyerinde akşama kadar ince siyam kedileri çizdim kimisi siyah kulaklı , kimisi kızıl kuyrukluydu "image"larımda ...

mado pardon moda saat 5:45
aslında şimdi de arayabilirim boşuboşuna beklemek yerine gelsin işte, belki müsaattir ama ya değilse ? ulan kadından amma çok korkmuşuz yaa !!!

moda 6:00
ne aradı ne de geldi çok ilginç ariyim bari
-alo
-alo enes bey mado'damısınız ?
-evet sizi bekliyorum
-şimdi benim numarama , mado arkanızdan görünecek şekilde fotoğrafınızı çekip gönderin lütfen
-haydaa
-nasıl ?
-yani bunun anlamı ne ? anlamadım hiçbişey
-bakın beni 1 haftadır bu şekilde farklı farklı numaralardan arayıp kediyi alıcaz diye randevu veriyorlar orda burda ama kimsenin geldiği falan yok , anladım ki bu bizim civarda yaşayan ve deli olduğuma inanan gençlerin işi, muhtemelen elimde kedi sepetiyle bekleyen görüntüm onları oldukça eğlendiriyordur , ben de böyle bir çözüm buldum, sizin de onlardan biri olmadığınızı nerden bilebilirim.
-dahice ...
-o zaman bana dediğim şekilde fotoğrafınızı yollayın
-iyi de bir sorun var ; benim telefonum fotoğraf makineli değil ki ben sizin evini.. ..... ...
-kameralı telefonun yok daha siyam kedisine nasıl bakacaksın ?

telefon kapandı ve bilincim, cep telefonu nasıl da her alanında hayatın titreşiveriyordu, gidip kendime bir zokya 5000 satın alıcam ve siyam kedisi koleksiyonu yapıcam





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni ve Seni

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tersine Evrilir Aşkta İmgeler [Şiir]
Yanıltmasın Hiç Bir Kötü Anı [Deneme]


onat kanat akın kimdir?

boş bir kanal bulup ilerlemek, farzı misal . . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © onat kanat akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.