..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilen sever. -Leonardo da Vinci
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sevgi ve Arkadaşlık > Cansu Doğanay




24 Eylül 2005
Ölümle Yaşam Arası  
Cansu Doğanay
Hayatı yaşayın ve yaşadığınız hergün için Allah'a şükredin!Çünkü hayat herşeye rağmen güzel...


:BAGA:
Zeynep 15 yaşındaydı birde kardeşi vardı Özge.Ailesiyle beraber Ankara'da yaşıyordu.Her kış olduğu gibi yine soğuk ve karlıydı Ankara.Çocuklar dışarıda karla oynuyordu.Kahkahaları ise camlar delip Zeynep'in kulağına gidiyordu.
Ama o mutsuzdu,hayattan,yaşamaktan,herşeyden.Her zaman yüzünde acı bir gülümsemeyle dolaşırdı.Arkadaşları yoktu.Daha doğrusu kendisi istemiyordu.Onun için arkadaşlık,dostluk birşey ifade etmiyordu.Oysa Elif onunla arkadaş olmak istemiş Zeynepse ona;
-''Ben arkadaş aramıyorum''demişti.
Ailesi bu duruma alışmıştı.Onlar canlarını verebilecek kadar çok seviyorlardı kızlarını.Daha fazla üstelemeyip Zeynep'in zamanla düzeleceğine inandılar.
Kardeşi Zeynep'in aksine ne kadar mutluydu.Henüz 7 yaşındaydı.Sürekli oynayıp gülen biriydi o.Belkide Zeynep'in sessizliğini Özge'nin kahkahaları bastırıyordu anne babasının beyninde.
Zeynep her zaman yaptığı gibi montunu giyip çıktı evden ve yürümeye başladı.Etrafına uzun uzun baktı!İnsanların öyle bir koşuşturması vardı ki kafalarını kaldırıp etrafa bakmıyorlardı bile.Onlar hayatın kuklasıydılar sanki.Hareketleri,yürüyüşleri iple bağlıymışlar gibi.Zeynep için bu koşuşturmalar anlamsızdı.
Yürümeye yolda devam etti.Hiçbirşey düşünmeden,nedensizce hergün yürürdü böyle.Bir an durdu ve saate baktı.17:30 olmuştu saat.Hava kararmaya başlıyordu,üşümüştü.İçini bir ürperti kapladı arkasına döndü ve gelen kamyonu görmesine fırsat kalmadan kamyon onu altına aldı.Zeynep artık hayatta değildi.Hastahane'ye yetiştirilemeden olay yerinde kan kaybından ölmüştü.Olay yerine ailesi çağırılmıştı hemen.Hepsi perişandı ağlıyordu.Özge kafasını annesinin karnına gömmüş bir şekilde ağlıyordu.Kendini bir rüyada olduğuna inandırmaya çalışıyordu.Ablasını gördü bir an, kendisine doğru yürüyordu.Özge'nin yanına geldi ve kardeşinin başını okşamaya başladı''Herşey düzelecek ben yine senin yanında olacağım ama sus kimseye söyleme'' diyordu.Ardından yok olmuştu.
Eve geldiler Özge pencerede ablasını bekliyordu ama gelmedi ya da Özge gelmediğini sanıyordu.Çünkü Zeynep hep evdeydi.Ailesini izliyordu ama hiçbirşey yapamıyordu.Dokunamıyor annesine sarılıp ben burdayım diyemiyordu.Ne kadar üzüldüklerini gördükçe kahroluyordu.Çok pişmandı yaşadığı zamanı değerlendirmemiş,ailesini üzmüş ve yakınındaki herkesi kırmıştı.Ama yapılacak hiçbirşey kalmamıştı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hayat Anlık Nefes [Şiir]
Eğitime Son Darbe [Eleştiri]


Cansu Doğanay kimdir?

Ben hayattan bunaldığım anlarda,kendi kafamda çizdiğim dünyada bir saat olsun rahat yaşamak için yazıyorum. Genelde deneme ve eleştiri türünde yazmayı seviyorum. Yazmak benim hayata isyan ediş tarzım. Yaşayarak yazmam,hayal ederim. . . Umarım sayfamı beğenirsiniz ve istediğiniz tadı sayfamda bulursunuz!!!

Etkilendiği Yazarlar:
Başta Muzaffer İzgü,İpek Ongun,Waris Dirie ve Agatha Christie


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cansu Doğanay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.