..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hemen yüzüne gül suyu seperek Leyla'yı ayılttılar." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Yeraltı > kuzey darıcı ...




18 Şubat 2006
Yeni Dünyanın İlk Acıları  
acıya hoşgeldiniz, burası dünya , bu lanetl atmosferde, zamanınızı boşa harcamaktan gurur duyacağız

kuzey darıcı ...


hareketli bir nesneye dikkati çekti iletileri ( nedense herşey tepesindki o yuvarlakta toplanıyordu o çok önemliydi bir ismi olmalıydı.)


:BDJG:
gözünü açtı , açıkmıydı yoksa hep ? beyaz bir gerginliğe hapsedilmiş düz bir alanın içinde ama yoo düz değil , bir yuvarlak boş gibi , anlamsız sanki ... ... minik kütlesinin üzerindeki daha minik kütleyi çevirdi bir yöne, bıurada sonsuzluktan ve boşluktan çok köşeli nesneler, idealar , alçaklıklar vardı... yerleşkenlik kokuyordu , benimseme ... akıntı ...
minik kütlenin içindeki beyaz - yeşil yuvarlakları oynattı , kastı kastı, sonra birden tepesi üstü çevrildi bir sarkaç gibi hissetti herşeyini, dönmüştü tepesi taklak, herşeye ters bakıyordu ama anlamları değişmemişti ... bu yeni dünya da , atmosferde, şiir vardı ve cinnet ...
kaldırmaya çaılışken tepesindeki yuvarlağı bir taraftan en iri kütlesine sabitlenmiş çıkmalarını oynatıyordu. başka hareketli bir nesneye dikkati çekti iletileri ( nedense herşey tepesindki o yuvarlakta toplanıyordu o çok önemliydi bir ismi olmalıydı.) bu nesnenin inanılmez güzel olduğunu fark etti , fark etme cihazı ters olsa da ( ona ne demeliydi ) nesnenin kıllar vardı tepesinin üstünde uzun aşağı sarkan güzellikler. o sırada bu güzel şeyle tanışırken aralarındaki bir bağ olduğunun ve o an koparılmaya çalışıldığını farketti. bu işlemi ilk gördüğü hareketli nesne yapıyordu. aman tanrım nasıl acıyordu ( tanrı neydi ? acı neydi ? )
minik dönen ve ışınları algılayan yuvarlağı döndü yerinde , tekrar aman tanrım dedi , şaşırmasına fırsat kalmadan: renk , kör edecek kadar şiddetli bir renk gördü ,, sıvıydı , yayılmıştı renksiz denebilecek kadar sade zeim üzerine. kanın aktığı yere baktı bir delik içini göremiyordu , ama akan şey sadece renksiz sıvı değildi az zaman önce içinde bulunduğu dünyanın suyuydu...geldiği yerdi, birzamanlar yaşadığı, iğrendi geçmişinden...
daha isimlendiremeden hiç bir şeyi acı ve iğrençlikle karşılaşmıştı, içinde hareketli ama kendinin kontrol edemediği sürekli devam eden kıprtılı şey sızladı. sevdiği şey iğrençti ama ondan bile ayrılmak zorunda kalmıştı ...
ağladı ...
-kafasından bana doğru kaldırırmısınız hemşire hanım ?
-bi saniye doktor bey, ,, çok güzel bir bebek değil mi ?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herkesin Diğeri Olduğu Yer
Özne Atrofisi
Herkesin Diğeri Lduğu Yer

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Gülün Hikayesi [Şiir]
Bizden Biri [Şiir]
Nazım Nerden Başlıyor [Şiir]
Bu Sefer Böyle Değil, Bu Yolculuk , Yok Pahasına Biçilmiş Kaftan [Şiir]
Karanlık Perde Piçi [Şiir]
Kadın [Şiir]
Hepsi [Şiir]
Güneşin Altında Bir Kaç Tur [Şiir]
Acı - Tan [Şiir]
Rasat Kapısı [Şiir]


kuzey darıcı ... kimdir?

artık eskisi kadar ayık kalamadığım için ; bazen yazılara geri dönüp mecburi değişiklikler yapmak zorunda kalıyorum, sonzamanlarda birbirini tamamlayan öyküler ya da romana giriştiğim için de , sizi hiç düşünmeden ( gerçekten düşünmüyorum ) bazı eklemeler yaptığımda bu içinden çıkılmaz bir hal alıyor. . . yine de ciddiyetimden şüphe etmeden en azından göz ucuyla okuduğunuz metinlere tekrar bakabilecek yetenekte olduğunuzu biliyorum . . .

Etkilendiği Yazarlar:
edebi etki yok ama , boris iyidir


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kuzey darıcı ..., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.