..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > barış durak




12 Mart 2006
Sevgi Güzel Bir Şey  
Gerçekten güzel be

barış durak


İlk ben yazayım istedim.Sonrada sizler başlarsınız yazmaya.Sevgi çok güzel bir şey.Sizde sevginizi anlatın.Bekliyorum.


:AHGD:
İnsan sevince gerçekten çok farklı oluyor. Yani insan gerçekten sevgisini anlatabiliyorsa ve hiç çekinmeden söyleyebiliyorsa ne mutlu ona.Tabiki onun da sizi sevmesi çok önemli. Yani eğer gerçekte o da sizi seviyorsa dünyada sizden mutlu insan yoktur. Çünkü sevdiğiniz kişi sizi seviyor. Ve ben biliyorum ki oda beni çok seviyor. Çünkü insan sevdiği için bazı şeyleri gerçekten göze alıyorsa onu gerçek anlamda çok seviyor demektir. Sevgi denilen şey gerçekten çok mutlu ediyor insanı. Sevgisiz bir yaşam hayatı insanlar için gerçekten çekilmez olurdu. Sevgi insanları hayata bağlayan çok önemli bir faktördür. Sevgisiz yaşamı hiç bir insan düşünemez. Yani kalbi olan,ruhu olan,düşüncesi olan ve biraz da yaşama sevinci olan bir insan için sevgi çok önemlidir. Sevginin tanımını bana sorsalar cevabım şöyle olur :Eğer insan mutluluktan kalbi daha fazla hızlı atıyorsa,her dakika her saniye onu düşünüyorsa,onun ismini beynine mıh gibi çakmışsa ve onunla gelecek düşünüyorsa gerçekten sevginin tanımı budur. Herkesin gerçekten sevdiğine bu sözleri söylemesi lazım.

Sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi,sevgi sevdiğinizi sevgiye boğun.

Sevinki sevginin ne güzel bir şey olduğunu anlayın. Sevinki,hayat size daha güzel olsun. Sevinki sevildiğinizin farkına varın. Sevmenin o güzel, o eşşiz tatlarını tadın. Tadınki ömrünüzün bir zaman zarfında ah keşke şuan olsaydı daha çok farklı olurdu demeyin. Bence sevin.Hemde çok fazla sevin.Öyle çok sevinki sevginizle herşey güzelleşsin.


.Eleştiriler & Yorumlar

:: tek bir şey
Gönderen: Meryem Uçar / İzmir/Türkiye
11 Mayıs 2006
" Yani kalbi olan,ruhu olan,düşüncesi olan ve biraz da yaşama sevinci olan bir insan için sevgi çok önemlidir. " demişsiniz.... sizce sizde bunlar var mı?... kalp, ruh ve düşünce? ve ne kadar yansıtabiliyorsunuz karşınızdakine??? işte tüm mesele burada aslında... sadece burada....




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Niye Beni Ataşlarda Yandırdın
Kapı Çalıyor
Masal Biter
Varmıdır?
Gözler
Aşkın İki Yüzü
Sevmeler Hep Ağır Gelir İnsana
İnsan Sevince...
Sevgi Güzel Bir Şey
Buğday Taneleri


barış durak kimdir?

Hayat herşeye rağmen güzeldir. Sizde bu hayatı hep güzel yaşayın.

Etkilendiği Yazarlar:
Attila İlhan,Tuna Kiremitçi,Can Dündar,Ahmet Altan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © barış durak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.