..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Bilim Kurgu > HÜLYA




4 Haziran 2007
Korkunç Hayaller  
HÜLYA
biraz gerçek biraz hayal yaşanması imkansız gibi görünen ama okurken gerçekmiş hissi yaratan aslında uzun bir eserimdir hala sonunu nasıl yapsam diye karar vermediğim hep beyaz perdede hayal ettiğim ama yazarkende korkup bıraktığım bence çok ilginç ve ses getirecek bir eser. ama korkuyorum. yazarken bu yazıdan bahsetmek eğer yorum gelirse okuyucularımla tam anlamıyla paylaşmak istiyorum.


:CGDB:
farklı bir şehirde ailelerinden ayrı üniversite de okuyan birbirine çok yakın 4 genç kızı anlatıyor romanım.3 katlı bir evin 2.katında yaşıyor kahramanlarımız.geceleri çok tuzla escort ürkütücü görünen bu ev yaşanacakların habercisidir sanki.içlerinden bir genç kızın kütüphanede bulduğu bir kitap tüm hayatlarını mahveder.içinden çıkılamaz bir girdaba girerler.her kılığa girebilen sadece bir yeri değişmeyen bu canlı tüm korkularıyla yüzleştirir onları.ve sayılarıda azalmaktadır yaşananlarla.sıradan bir yok oluş değildir.intikam gibi kan gibi durmaz...ağaclar canlanır tüm kollarını bacaklarını sarar ve en büyüğü alttan cihangir escort yukarı içindedir bu ölüm gerçekten korkunç kafası kesilen bir hayvanın dakikalarca çıkmayan canı gibi.arkadan koşan biri ezilen yapraklar ama kahretsin göremezsin onu.çok hızlı.çok zordur kaçmak.peki boynundaki diş izleri bir aslanın soluğu boynuna geçen o dişler bir av sikiş olduğunu görmek.göz akları ağzında olan kokmuş bir ceset.içi dışına çıkmış mundar olmuş bir kadın seni tüm kadınlardan soğutabilir.yada düşündürmeye başlatır.çürüyen bütün o etler cesetler herkes eşit yaratılmış gerçekten dedirtebilir ....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bilim kurgu kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşayan Ruh İntikam Peşinde

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Psikolojik Cinayetler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ay Işığı [Şiir]
Yaşamaya ve Ölmeye Açız Biz [Şiir]
Küçük Kıyamet [Şiir]
Hasta Ruhum [Şiir]
Yalnızım [Şiir]
Erkekler [Şiir]
Gece ve Gözyaşlarım [Öykü]


HÜLYA kimdir?

HAYATTA YAŞADIĞIM HERŞEY HAYALGÜCÜMLE BİRLİKTE KİŞİLİĞİMİ GELİŞTİRDİ. YAZDIKLARIM TEK BİR KONUYA YADA ANA SAPLANIP KALMIYOR. BİRAZ DÜŞ BİRAZ GERÇEK. YAŞMIN TA KENDİSİ DEĞİL Mİ?HAYALLER VE GERÇEKLER.

Etkilendiği Yazarlar:
BEN FELSEFE,BİLİM KURGU VE KORKU YAZARLARINDAN ÇOK ETKİLENMİŞİMDİR.TOLSTOY,STEPHEN KİNG GİBİ


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HÜLYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.