Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Sabahleyin evin önüne kondular:Biri sesinden güzel kırlangıç ,diğeri kendisinden güzel serçe.Yalnız bu sabah biraz hüzünlüydü serçe.Her sabah kendilerini sahanlıkta bekleyen küçük çocuğu görememişti bir ara .Kırlangıç bir şey belirtmemeye çalıştı.Anlamıştı onun neden hüzünlü olduğunu. Sesinden güzel ,kanatlarını açıp havada birbirinden güzel salınımları ile serçenin yanına geri döndü. Kendisinden güzel ,kırlangıcın birbiri ardına yaptığı bu salınımları büyük bir zevkle izledi . Bu Pazar ,sesinden güzel için diğerler pazarlardan farklıydı.Bu gün biraz hayat dolu biraz da maceraperestliği vardı üzerinde .Kendisinden güzel ise garip bir hüzün içindeydi.Anlatmalı mıydı kırlangıca .O da anladı diye içinden geçirdi bir müddet. Kırlangıç serçenin yanında ,yolun karşı yamacına düşen cami avlusundaki güvercinleri seyre dalmıştı.O kadar güzeldiler ki hatta bir ara onların yerinde olmayı istedi Kim bilir ne kadar mutlu olurdu ?Yalnız bu gün fazla insan yoktu avluda.Yemci de biraz geç gelmişti bu sabah.Bir ara kendisinden güzele baktı.Emindi ki o da orada olmak istiyordu en az kendisi kadar.Garip hüznü bundandı. Kırlangıç,bir zaman avludaki güvercinlerin yavaş yavaş dağıldığını gördü.Birbiri ardına kanatlanan güvercinler kısa bir süre sonra boş bir avlu bıraktılar geride. Üstelik musalla taşının hemen yanına gelen güvercinler de kanatlanmıştı .Ama güvercinler orayı terk etmemiş ,avluyu saran duvarların üzerinde bekleşip ,aşağıda bir tanıdığı ararcasına bakındılar etraflarına . Kendisinden güzel , kırlangıcın bu geçici dalgınlığından yararlanarak kanatlarını çırptı. Sanki birisine serzenişte bulunur gibi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökhan Doğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |